Huh huh! Kun lukee tuo Jokeri palstaa niin kyllä ihmettelee miksi valvoja Freak ei poista törkeitä viestejä? Törkeällä viestillä tarkoitan semmoista viestiä jossa kiroillaan ja käytetään alapään ilmaisuja. Miksi Freak ei poista näitä viestejä missä kiroillaan?
En tarkoita sitä että muita joukkueita ei saisi arvostella vaan sitä että sen arvostelun voi suorittaa ilman turhaa kiroilua.
Ja jos täällä on edes aikuisia niin miettikääpä sitä että nuoret kiekkofanit lukee tätä palstaa. Pitääkö kaikkein nuorimmat kiekkofanit opettaa kiroilemaan? Minusta ei joten aikuiset voisi vähän siistiä kielenkäyttöään ja näyttää miten lätkästä voi keskustella myös sivistyneesti.
Lisäksi voisitte lopettaa toisten nickien käytön.
Terveisin Kettu
Törkeää kielenkäyttöä täällä
Kettu
3
456
Vastaukset
- BenAmy
Johtunee varmaan siitä että (ja tätä asiaa on puitu palstalla aika paljon) hän ei ole Jokerit-palstan valvoja.
Tuota törkeämpää kieltä nyt esiintyy lähinnä helsinkiläisten kiekkokannattajien toimesta. Asiallista keskustelua löytyy muiden paikkakuntien seurojen palstoilla.
- Junkkari
Täälä on lestadiolaisille oma palsta, painu sinne jos ei Suomalainen perussanasto kelpaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545