TURKKI-VIESTIT TOISEEN PAIKKAAN !

eix mee perille ?

EIKÖ TURKKI AIHEISIA VIESTEJÄ VOI LAITTAA TUONNE TURKKI-PALSTALLE ?!?!?!?!?!?!?!?!?!

11

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero

      Et viitsis ottaa niin kamalsti pulttia asiasta. . . sulla ei taida olla muutakaan tärkeetä kun katella mihin osioon ihmiset täällä kirjottaa. . . Säälittävä tapaus!!!

      • mä vaan

        Ai on säälittävä tapaus ? Mäkin olen katsonut ihan samaa asiaa ! Ja olen ihan samaa mieltä ! Kun menee katsomaan Turkki-palstaa Euroopan alta niin ei siellä näy tämä yleistä lähi-idästä palsta !!! Aina pitäs muistaa mennä katsomaan Lähi-itä palstalta nää kaikki Turkki keskustelut !!! Typerää !!! Jos ne olis vaan siinä Turkki palstan alla, niin ei tarttis surffailla joka sivulla !!! Eli minä olen sitten toinen säälittävä tapaus, kun toivon ihmisten kirjoittavan Turkki palstalle kaikki jutut !!!


      • säälis
        mä vaan kirjoitti:

        Ai on säälittävä tapaus ? Mäkin olen katsonut ihan samaa asiaa ! Ja olen ihan samaa mieltä ! Kun menee katsomaan Turkki-palstaa Euroopan alta niin ei siellä näy tämä yleistä lähi-idästä palsta !!! Aina pitäs muistaa mennä katsomaan Lähi-itä palstalta nää kaikki Turkki keskustelut !!! Typerää !!! Jos ne olis vaan siinä Turkki palstan alla, niin ei tarttis surffailla joka sivulla !!! Eli minä olen sitten toinen säälittävä tapaus, kun toivon ihmisten kirjoittavan Turkki palstalle kaikki jutut !!!

        ...turkki oikeesti mitään erurooppaa oo.


      • matruusi
        säälis kirjoitti:

        ...turkki oikeesti mitään erurooppaa oo.

        euroopan ja aasian rajamaillahan se Turkki on. . . kaikesta te ihmiset tääl valitatte. . . ;)


      • Näkevä
        mä vaan kirjoitti:

        Ai on säälittävä tapaus ? Mäkin olen katsonut ihan samaa asiaa ! Ja olen ihan samaa mieltä ! Kun menee katsomaan Turkki-palstaa Euroopan alta niin ei siellä näy tämä yleistä lähi-idästä palsta !!! Aina pitäs muistaa mennä katsomaan Lähi-itä palstalta nää kaikki Turkki keskustelut !!! Typerää !!! Jos ne olis vaan siinä Turkki palstan alla, niin ei tarttis surffailla joka sivulla !!! Eli minä olen sitten toinen säälittävä tapaus, kun toivon ihmisten kirjoittavan Turkki palstalle kaikki jutut !!!

        On täällä kyllä Turkki -kohta erikseen, jollette sattuneet huomaamaan. Suosittelen optikolla käyntiä! :D


    • Kode

      Niin mis on erikseen Turkki palsta???????????

    • ahim kuhim

      jep ja turkkilaiset pois suomesta

    • neo (K.Akkaya)

      ruisleipä on hyvää! "VOI" ei voi,rypsyy


      (şaka)

    • Siina

      tulin juuri käymään tällä palstalla, ja hämmästyin suuresti, kun palstan nimi on Turkki ja Lähi-itä ja kuitenkin melkein ensimmäisessä viestissä lukee, että Turkki-aiheiset jutut muualle... minne? Eli kertokaa nyt hyvänen aika, että missä on sellainen palsta, mistä voi kysellä tietoja matkakohteista.

      • eleonoora

        joillakin kun toi panta puristaa päätä heti jos kaikki ei tee niinkuin he haluaa niin ota pelkällä turkki otsakkeella oleva osio äläkä tule tänne lähi- itä osioon niin saat tietoa hotelleista yms. ja ne itse täydellisyydet voi jättää tänne omiin oloihinsa arvosteleen muiden kirjoitus ja ymmärtämis taitoo. sse katsos on tässä maailmassa ollut aina että jotkut luulee olevansa niin täydellisiä, joten älä heistä piittaa


    • böö

      Älä stressaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe