Kaikkein halvemmaksi tulisi Suomen ja Venäjän puolustusliitto. Se takaisi rauhan itänaapuriimme 100% varmuudella. Suomi olisi 100% turvassa ja aseita ei tarvitsisi osaa yhtään lisää ja entisetkin voisi myydä, tai romuttaa, sillä Venäjällä on asita riittämiin.
EU:n pelleille voisi näyttää pitkää nenää ja samoin Natolle. Ainoa probleema olisi hyväksyisikö Venäjä Suomen liittolaisekseen. Liitossa Venäjän kanssa fussofistien ja natokiimaisten ei tarvitsisi pelotella kansalaisia Venäjällä.
Tässä huippuehdotus liittoutumiseen.
3
<50
Vastaukset
- GGMMM
Tämähän olisi se kaikkein loogisin ja tukevimmlle perustalle rakennettu ratkaisu. Kun Venäjä voisi olla varma ettei Suomen suunnalta kohdistu uhkaa Pietarin alueen puolustukselle, ei Venäjällä olisi mitään syytä uhata Suomea millään tavalla.
Mutta kun natsihenkiset kouhot Suomessa edelleen haaveilevat Suur-Suomesta ja Venäjän tuhoamisesta, niin joudumme elämään pelossa. Suomen profiloituminen Naton hännystelijäksi ja USA:n vasalliksi ei ole vakautta edistävää kehitystä. - tervJoulupukki
Jotenkin tuossa on historian siipien havinaa... hei me elämme vuotta 2015:D Ja Nato ei Suomeen hyökkää, se on varma:D Ja miten olis yhteinen armeija Venäjän kanssa ? Ja tietenkin Kajaaniin, Haminaan, Hankoniemeen ja Ahvenanmaalle sijoitettavat torjuntaohjussiilot ohjuksineen turvaamaan Pietaria. Ja Vesivehmaalle sotilaskenttä venäläisille koneille ja toinen Saariselälle. Mistä noita valopäitä oikein aina löytyy, vai oliko tuo vain provo ?
- NääNytOnNäit
Moskovan maksulliset trollit ne tuossa keksii aivopierujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091