Sain päättötyöni valmiiksi ammattikorkeakoulussa ja nyt mietin, että tulisiko minun kiittää työn tilaajaa lahjalla aiheen tarjoamisesta? Tilaajana toimi pienehkö yritys ja työ valmisteltiin juuri minua varten. Olisiko sopivaa antaa työstä kiitokseksi vaikkapa kahvileipää?
Päättötyön tilaajan kiittäminen lahjalla
7
101
Vastaukset
- joojuujaana
Voisit kiittää yritystä toimittamalla sille yhden kappaleen päättötyöstäsi.
- Vielä_lisää
Samalla voisit pitää yrityksen henkilöstölle hyvin lyhyen (maks. 15–20 min) esityksen työsi tärkeimmistä tuloksista ja siitä, miten niitä voitaisiin mielestäsi yrityksessä hyödyntää.
- NäiSeOn
Päinvastoin! Heidän tulee kiittää sinua ilmaisesta kehittämistyöstä.
- Kaikkea_sitä
Hyvinkin "ilmaisesta", jos yrityksen asiantuntija käyttää opinnäytteen tekijän kanssa vähintään päivän tai pari opinnäytteen perusasioiden selvittämiseen, tavoitteen asettamiseen ja työn etenemisen valvomiseen.
Mutta yrityksessähän ihmisten työaika onkin lähes ilmaista ja vain opinnäytteen tekijän työllä on arvoa.
- jookannattaa
Pieni lahja kannattaa aina!
- juuuuupi
Täh??? Niidenhän siulle lahja pitää hankkia....saavat ilmasen työn siulta...WTF?!?!?!
- Kiittämätön
Jos kyseessä on lämminhenkinen pikku perheyritys, tai jos työpaikkaohjaaja on ollut poikkeuksellisen avulias, niin silloin pieni lahja voi olla paikallaan, jos itse haluaa. Mutta kuten pari kirjoittajaa mainitsi, niin opinnäytetyö on todellakin ilmaiseksi tehty konsulttityö, joten siitä kiittäminen ei ole mitenkään välttämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255