Onko kenelläkään tietoa minkälainen työilmapiiri on kyseisessä hoivakodissa?
Sinne olisi auki kesälomansijaisuuksia!
Onko totta,että toiset hoitajat ovat ottaneet itse lopputilin sieltä ja toiset ovat saaneet kenkää!
Itkussa silmin joku on töissä käynyt ja aamuvuorosta pitää jatkaa iltavuoro perään(sen kummemmin työntekijää kuulematta)!
Hoivakoti Onni
20
2850
Vastaukset
- kiilamaaria
En ole kuulut paljonkaan positiivistä tästä kyseseisestä hoivakodista!
MEHILÄISEN HOMMAA! - Risto-Reipas
Kuulostaa tutulta...
Mitä vittua?!?
Sulla on tarjolla töitä! Ja sä mietit työilmapiiriä? Ja vielä kesätöissä?
Jos töitä on valittavaksi asti, niinkuin onneksi mulla, sitten mietitään työilmapiiriä. Siihen asti nautitaan siitä, kun ON sitä työtä.
Tottakai ilmapiirillä on väliä mut ei sulla oo sitä ilmapiiriä ilman työtä. Ja kuka arvioi ilmapiirin?
Toinen diggaa mutsia ja toinen faijaa ;-) - Työ
Ei kannata työilmapiireistä kovinkaan huolestunut olla jos täs kylässä sattuu työpaikka ilmaantumaan varsinkaan kesätyö mikä ei montaa kk yleensä kestä.Jos sattuu rahaa tarviimaan.
- Hmmtellme
Aloititko työt siellä??? Onko ollut millaista? Itsekin harkitsin hakea sinne.
- eihoiva
Onkohan oikea paikka kirjoitella.......!
- eihoiva
jäi valitettavasti mainitsematta olen gay-homo
- gdfgddh
Hirveän uskottavia lähihoitajia, jotka kirjoittelevat tänne....salassapitovelvollisuuksiin kuuluu myös olla hiljaa tällaisista asioista ja vain vaihtaa työpaikkaa.
- kaikenlaistasitäon
gdfgddh kirjoitti:
Hirveän uskottavia lähihoitajia, jotka kirjoittelevat tänne....salassapitovelvollisuuksiin kuuluu myös olla hiljaa tällaisista asioista ja vain vaihtaa työpaikkaa.
Työpaikan ilmapiiri asiat olisi kyllä syytä käydä työpaikalla eikä täällä keskustelupalstoilla.
Sivistymätöntä kirjoitella tänne --- tarkoituksena ilmeisesti ko paikan mustamaalaaminen.
- joonvalikoivaa
Jokainen kokee ilmapiirin omalla tavallaan ja myös vaikuttaa siihen. Aika usein "tiedetään" millaisia muut ovat ja oma osallisuus jää sitten sille paremmalle puolelle.
Mitä ihmeen merkitystä työnhakuun on tällaisilla subjektiivisilla mielipiteillä ja ilmapiirin kokemisella. - tieaukion
On totta! On itse lopputilin ottaneita.
- Itkuiita
Kenkää saaneen provo lienee syynä tämän ketjun aloitukseen..
- bamuba
Olen vaan kuullut vanhuksen itsensä suusta monta kertaa; Toivottavasti tuo hoitaja ei olisi yövuorossa.
- Eienääikinä
Meidän piti viedä omaisemme toiseen paikkaan tuosta epäonnen pesästä. Hoito oli aivan helvetillistä siellä. Ikävä kyllä siellä oli kaksi tosi hyvää hoitajaa mutta minkäs he mahtoivat ylivoimalle
- onneamatkaansittenvaan
No niin nimi ei ole sitten ainakaan osuva. Onni???
Tuosta nimestä tulikin mieleeni eräs juttu........ Joku on saanut sen nimen kuulemma sen takia, kun eräät olivat tokaisseet: olipa onni, että se ei ollut tyttö!! - sitäonmonenlaistapöljää
Työpaikan ilmapiiri - siitä vastaa pääasiallisesti johtaja.
Teen itse töiitä alaisen johtajalle, joka käyttää hajoita ja hallitse -tekniikkaa sekä provoisntia.
Jättää olennaisia johtajalle kuuluvia velvollisuuksiaan hoitamatta.
Näytöt on. Harkitsen asioiden viemistä liiton lakimiehille. Miksikö?
Siksi, että tuo systeemi vaikuttaa siten, että en saa kaikkia minulle kuuluvia palkkarahoja. No - ehtii maksaa jälkikäteenkin. - Saldox
Tuskin se toinen alainen palkanmaksusta päättää.
- nuorempi
Hei,hei,ei kyseinen hoitokoti ole sen kummempi,kuin muutkaan kajaanin hoitokodit. Lisää työvoimaa ja vanhuus arvostetuksi elämänkuluksi. Kaikki me joskus vanhetaan
- kforpr
Akkavaltainen ala ja työpaikka, yleensähän silloin työilmapiiri on täysin perseestä...
- lähärityttö
kesätöitä olen hakemassa hoitoalalta,kertokaa kokemuksia tästäpaikasta vielä.
- Anonyymi
Aiemmin vuosia sitten ollut ilmeisesti ongelmaa, monenlaista työntekijää ollut eikä työilmapiirikään kovin kiva ole ollut. Nykyään kuulemma tosi mukava paikka, mun kaveri on siellä töissä ja tykkää tosi paljon! Esimieskin käsittääkseni vaihtunut ketjun aloituksesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?141834Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709