Apua, tuollainen herja tulee ja nettiyhteys ei ole toiminut enää pitkään aikaan. Mitä voin tehdä, mistä löydän oikeat asetukset? Mulla on laajakaista, Home PNA-systeemi. Olenko itse sen aiheuttanut, painellut väärää nappulaa, kadottanut jonkin ohjelman tms? Vai voiko vika olla palveluntarjojalla? Yhdellä naapurilla oli sama herja, mutta se korjaantui( ?) ja muilla toimii yhteys.
Auttakaa pian, kiitos!!!
Palvelinta ei löydy tai Dns virhe???
6
3376
Vastaukset
- ei loydy
Mulla oli kans samanlaista ongelmaa,Soneran liittymä ja vika löytyi sieltä,sonerasta .
- todellakaan
löydy, on tilanne joka toistuu harmittavan
usein minullakin. Laajakaistani on nyt ollut
minulla kuukauden päivät ja joka toinen päivä
tulee tuo herja. Luulen, että se johtuu palveluntarjoajasta. Ei yleensä kestä kauan.
Usein auttaa kun katkasee virrat modemista hetkeksi.
Eli tavallaan buuttaa.- patrik
Auttaa!
Jos ADSL-modeemi ei vastaa Windows XP Update toimen ylimääräiseen DHCP/DNS-kyselyyn, niin Windows XP tyhjää oman DNS-muistinsa. Tällöin nettiyhteys häviää. Ongelma korjaantuu, jos verkkokortille laitetaan DNS-osoitteet kiinteiksi.
DNS-osoitteiden muuttaminen kiinteiksi
- Käynnistä valikko-> asetukset-> ohjauspaneeli-> verkkoyhteydet-> "lähiverkkoyhteys 1"-> ominaisuudet-> "internet protocol TCP/IP"-> ominaisuudet-> Valitaan "käytä seuraavia DNS-palvelinosoitteita:"
- Ensisijainen DNS-palvelin: oikeat tiedot antaa operaattori
- Vaihtoehtoinen DNS-palvelin: oikeat tiedot antaa operaattori
- Painetaan ok ja käynnistetään kone uudelleen.
* Ongelma on ohitettu seuraavien mallien bioskoodissa versiosta 4.56b alkaen:
TW-Ea716 TW-ea1000 ja tw-ea2000 - Maikki
patrik kirjoitti:
Auttaa!
Jos ADSL-modeemi ei vastaa Windows XP Update toimen ylimääräiseen DHCP/DNS-kyselyyn, niin Windows XP tyhjää oman DNS-muistinsa. Tällöin nettiyhteys häviää. Ongelma korjaantuu, jos verkkokortille laitetaan DNS-osoitteet kiinteiksi.
DNS-osoitteiden muuttaminen kiinteiksi
- Käynnistä valikko-> asetukset-> ohjauspaneeli-> verkkoyhteydet-> "lähiverkkoyhteys 1"-> ominaisuudet-> "internet protocol TCP/IP"-> ominaisuudet-> Valitaan "käytä seuraavia DNS-palvelinosoitteita:"
- Ensisijainen DNS-palvelin: oikeat tiedot antaa operaattori
- Vaihtoehtoinen DNS-palvelin: oikeat tiedot antaa operaattori
- Painetaan ok ja käynnistetään kone uudelleen.
* Ongelma on ohitettu seuraavien mallien bioskoodissa versiosta 4.56b alkaen:
TW-Ea716 TW-ea1000 ja tw-ea2000Mulla on Win98 ja en löytänyt ohjauspaneelista verkkoyhteyksiä.... Lopulta tyrkkäsin (taas) laajakaistan asennuskorpun koneeseen ja yhtäkkiä,kohta 2 viikon jälkeen, nettiyhteys palasi! Mitähän mahtoi tapahtua?
- Maikki
Mulla on laajakaista ollut parisen kuukautta, josta ajasta se on toiminut vain puolet. Nytkin oli taas lähes 2 viikkoa ' pimeenä'! Alkaa tulla vanhaa modeemiyhteyttä ikävä!
Vastasin tuossa Patrikille, että yhtäkkiä yhteys taas palasi, en vain tiedä miksi ja kauanko tätä ihanuutta taas kestää.....
- Maikki
Mitähän sille pitäisi tehdä? Tulee herja: ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se lopetetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181