Häpyhuulen reuna tummentunut ja leviää!!

auttakaajosvoitte

Voisiko joku vastata jolla on sama oire kun minulla, että mikä tää on ja miten teitä hoidettiin? Kaikki alkoi kun toisen sisemmän häpyhuuleen ilmaantui tunnoton tumma kohta, oletin ettei veri kierrä siellä hyvin. tilanne välillä näytti paranevan ja jopa menevän pois, mutta vuosien varrella tummentuma/harmaa alue vaan alkoi kasvaa ja levitä ympärillä ja kosketuksissa olleisiin kudoksiin, ja kutina tietenkin on ollut paha juuri siinä. Valkovuoto lähes jatkuvaa,lääkäreitä ei kiinnosta, gynekologille ei ole varaa, taas on aika varattu yleislääkärille,mutta taidan arvata ettei hän osaa diagosoida tätä kuten ei kukaan edellisistäkään ole,eikä tässä kaupungissa aneta lähetteitä gynkologilleaan.
Mikä sairaus tää on,vai onko vaan joku verenkiertohäiriö esim.diabeteksen takia? Pitäiskö nuo harmaan tummat kohdat leikata pois, ettei leviä? nyt on jo isot häpyhuulet muuttuneet pahan ruskean värisiksi!! Ja en ole edes menopaussi iässä vielä!!

11

5382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjh89689
    • Turhapelkopois

Ulkonevat sisemmät häpyhuulet pigmentoituvat normaalisti. Olisiko kyse tästä?

• Vanhanaine

Kun ihminen vanhenee ulkonäkö muuttuu sekä ylä että alapäässä. Normaali ilmiö. Vanhenemista ei voi leikata pois.

• 5345353

En ole vanha,enkä vielä menopaussi-iässäkään. ei ole kyse normaalista tummentumisesta, vaan verenkierron estymisestä noilla alueilla. Kokoalapää haisee mädäntyneelle, pesusn jälkeen ja pesun aikana! Hajuja vuoto ja kutina ällöttäviä! Mitään normaalia tässä ei ole, taidan olla ainoa poikeavuus,jolla on tämä, siksi ei osata diagnosoida.

• normijatulehdus

Tummentuminen on ihan normaalia vanhentumista alkaa paljon ennen vaihdevuosi.

Mädäntynyt haju johtuu tulehduksesta, johon saa lääkkeet ihan terveyskeskuslääkäriltä. Joskus ensimmäinen kuuri ei auta, vaan pitää mennä uudelleen lääkäriin.

• lääkärijohn

se on zombirokko joka johtuu siitä kun verenkierto loppuu. tämä yleensä alkaa häpyalueelta ja lopulta koko keho "mätänee"

• Anonyymi

Minulla sisemmät häpyhuulet näkyy aika paljon kun seison ja iän myötä ne on tulleet tummiksi vaikka en ole synnyttänyt enkä paljoa seksiä edes harrastanut. Kai se on joku normaali pigmentti juttu vaan.

• Anonyymi

Vanha käytetty rönttänä.

• Anonyymi

Ihmettelen ettei gynekologi ole ottanut teillä kantaa tuohon. Yleensä potilaskertomukseen kirjoitetaan miltä sukupuolielimet näyttää. mutta teillä ei ole sitten kirjoitettu tuosta potilaskertomukseen edes että se väri olis normaali.

• Anonyymi

Mun gyne sanoi et on ihan normaalia, et sisähäpyhuulet törsöttää ja vähän tummenee kun ikää tulee, oon 24. Ihan luonnollisita siis vissiin kun ei haittaa oo.

• Anonyymi

iho tummuu hormonien vaikutuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5237
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3498
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      39
      2842
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2031
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      285
      1581
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1095
    Aihe