Jos etstit toita Irlannista, niin nyt olisi suomen kielta osaavalle tarjolla toita Irlannissa, Corkissa. Tyo on asiakaspalvelua puhelimitse ja sahkopostilla. Tassa lyhyt kuvaus tyosta:
As a Finnish speaking Sales rep you will contact existing customers that might not have booked a holiday or have used their credits in a while. It is you job to find out if they plan to book a holiday anytime soon and if so you will try to book the holiday for them. The clients you ring are familiar with the product and therefore they are very much warm leads. The Finnish speaking Sales rep will need to have good English as you will be required to ring some customers in the UK as well.
http://www.careertrotter.eu/jobs/finnish-speaking-customer-support-with-feeling-for-sales-needed-for-cork
Toita tarjolla suomalaisille Irlannissa!
JobsForFinnish
2
78
Vastaukset
- workerforireland
Mistä löytäisin kyseisen yrityksen sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron? Kyseisessä ilmoituksessa ei ollut minkäänlaisia yhteystietoja.
Tämä on niin helvatan huvittava että...
Taitaa ääkköset puuttua näppäimistöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914