No Mä tossa yks päivä aamulla heräsin ja nousin istumaan katsoin sängyn vastapäähän ja huomasin mustan olion joka tuli ylemmäs, ylemmäs ja ylemmäs no minä sitten nopeasti menin peiton alle kun tulin peiton alta pois olin menossa kertomaan äidilleni mitä näin (mulla on parvisänky eli älä ihmettele niitä portaita) niin ehdin melkein astua ekalle portaalle kunnes siihen ilmestyi käsi no minä nopeasti otin jalan pois siitä ja menin takaisin no sit päätin nopee juosta äitin luo kertomaan asiasta
oon siis 11v. ja haluun tietää että oonko oikeessa vai mitä mulle tapahtuu
PS. Nään samaa mustaa oliota jatkuvasti aamusin tai iltoisin asun siis kerrostalossa ja siis sillä oliolla ei ollu silmiä tai mitään se oli musta älkää ihmetelly ku en laittanu pisteitä
onko demoneja olemassa?
6
<50
Vastaukset
- sfaiuiosfa
Oletko henkisesti hyvässä kunnossa? Itsellä tälläsiä alko ilmestymään heti ku olin henkisesti epävakaa,loppu kyllä heti ku parani henkinen hyvinvointi. Siis kysymyksessä saattaa olla jonkinlainen varjo-olento,näitä saattaa ilmestyä herkille ja henkisesti epävakaille ihmisille. Minkälaisia tuntemuksia se sussa herättää? Pelkoa? Ahdistusta? Tunnetko sen läsnäolon koska jos se on joku todellinen olento niin sen läsnäolon kyllä tuntee. Pidä mieli positiivisena äläkä anna pelolle valtaa,sä oot vahvempi ku vaa päätät olla :)
- Lintti_Penkola_II
Komppaan edellistä. Minulla oli joskus kauan sitten "hieman" henkisesti epävakaa tyttöystävä. Hän alkoi kuulla yksin jäätyään koputuksia ikkunoista ja ovista. Oli myös tehnyt asioita joita ei muistanut tehneensä ja näitä sitten selviteltiin jopa poliisilaitoksella kuulustelussa. Mutta jonkinlainen vastaus; Demoneita on olemassa jos uskot niihin. Sitten se vaikea osuus; se mihin uskot ei olekaan niin helppoa asia päättää. Vedät sitä puoleesi mitä pelkäät.
- entäjos
Lintti_Penkola_II kirjoitti:
Komppaan edellistä. Minulla oli joskus kauan sitten "hieman" henkisesti epävakaa tyttöystävä. Hän alkoi kuulla yksin jäätyään koputuksia ikkunoista ja ovista. Oli myös tehnyt asioita joita ei muistanut tehneensä ja näitä sitten selviteltiin jopa poliisilaitoksella kuulustelussa. Mutta jonkinlainen vastaus; Demoneita on olemassa jos uskot niihin. Sitten se vaikea osuus; se mihin uskot ei olekaan niin helppoa asia päättää. Vedät sitä puoleesi mitä pelkäät.
en usko Demoneihin, onko niitä sitten olemassa?
- demonitovattotta
https://youtu.be/KhQvpnsHqdM
Tässä yksi kokemus pahan voiman hyökkäyksestä.- huihaamu
kysymyksessä on unihalvaus ja lähes kehosta irtautuminen,mä oon kokenu ton saman monia monia kertoja mutta kuitenki tohon kyllä liittyy usein joku olento,yleensä se on negatiivinen. Itse tossa unihalvaustilassa jota siis saan kokea suhteellisen usen oon nähny siihen tasolle missä ne oleskelee,vieläpä moneen kertaan ja ne on huomannu mut kyllä. Mä pidän itseäni kuitenki voimakkaampana ku ne.
- huihaamu
Mutta en mä kuitenkaan niin typerä ole että alan niiden kanssa pelleilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001