Onko muita kutiavia ja kutittelijoita linjoilla ☺☺ täällä yks jolla kova fetissi kutitukseen
tickling eli kutitus
27
789
Vastaukset
- Ainakivaa
Minäkin pidän kutittamisesta, pehmeästä ihon sivelystä joka kutittaa. Oletko mies vai nainen?
Itse olen mies. 00tyttö mistä kutiat?? ☺
- 00tyttö
No ei oo kukaan mua vielä kutittanu nii vaikee sanoo, mutta mitä nyt oon itteeni koittanu kutittaa niin sisäreidet, jalkapohjat, alakyljet ja rinnat on herkimmät paikat. Nii ja kutian kyllä tosi helposti kun kerta kutian ihan vaan itte itteeni kutittamalla.
- 00tyttö
Nii ja siis kutian kyllä joka puolelta muualtaki.
täällä olis turun läheltä jätkä ja mua kiinnostais kutitella sua ;) pistä vaikka viestiä kikkiin jesseehhj ;)
- Anonyymi
00tyttö kirjoitti:
Nii ja siis kutian kyllä joka puolelta muualtaki.
saanko kutittaa sua ootyttö
oon poika
- 00tyttö
Niin ootko tickler muute mies vai naine ja tykkäätkö enemmän kutittaa vai olla kutitettavana?
Ja minkä ikänen? 00tyttö mies olen ☺ tykkäön kutittaa ja olla kutitettavana
- 00tyttö
Okei :)
Ookko mitä ikää suunnillee? :)
00tyttö oon 28 ☺
- 00tyttö
Oke :)
Millasesta kutituksesta sää tykkäät? Tai miten tykkäät kutittaa? - 00tyttö
Okei :)
- 00tyttö
Aijoo piti vielä kysyä että tykkäätkö enemmän että tää "uhri" on tiukasti vai sillee löysästi sidottu vai sidottu ylipäätää ja onko sulla muita juttui kutituksen lisäks mistä tykkäät? :)
- 00tyttö
Okei
00tyttö voisin alottaa kutittamalla sua jalkapohjista
- kutittelija28
Vieläkö täällä kutitellaan?
Kyllä kutitellaan ☺
- cootchie
Naisen jalkapohjia on kiva kutitella sen jälkeen, kun on ensin tehnyt naiselle jalkahieronnan. Tällä verukkeella itse yleensä pääsen kutitteluita toteuttamaan. Toki joskus on kiva järjestää ihan erikseen kutitussessiot, joissa uhri saa kunnon "kyydit".
- tickleme123
Olisin kiinnostunut naisesta joka kutittelee minua haluamallaan tavalla ja haluamansa ajan. Tv. Mies 20v
- Anonyymi
Saisit ottaa minut kutitettavaksi jos tykkäät kutittaa toista. Olisin halukas joutumaan kutitettavaksi. Saisit kutittaa minua joka puolelta kauan aikaa.
- Anonyymi
Täällä yksi 65v kutituksenkipeä mies. Haluaisin joutua varttuneemman lyhyt hiuksisen herkkä Sormisen kutittaja naisen kutitettavaksi joka on todella hyvä kutittamaan.
- Anonyymi
Köytettynä kiusoittelua.
Olen mies. Fantasiani on olla hogtied tyyppisesti, tai vastaavasti perusteellisesti sidottuna ja osana valtiattareni ylivaltaa on minun jalkapohjieni kutittelu sietämättömään pisteeeen saakka. Rimpuilen sen vähän mitä köydet sallivat
Osan ajasta suuni tukittuna.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951769- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3551121Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119- 67989
- 58984
- 92948