Maksaako asukkaat.itse hoitomaksut vai maksavatko VALTIO.KAUPUNGIT.KUNNAT kaikki kulut ko. tominnasta.ovatko laitokset soten piirissä?? valvotaanko niitä ja mikä taho. miksi sijaitsevat useasti kaukana taajamista?? jotain outoa ja salaperäistä kähmintää. ??? kuinka paljon noin vrk? kk? vuosimaksut? per/ henkilö oikeasti on.
YKSITYISET HOITOLAITOKSET / PALVELUKODIT??
4
338
Vastaukset
- punttilajunttila
Samat homiot tääläkin päin.yksityisiä hoito/ hoivakoteja ympäri kyliä laitamilla. mutta yhteiskunnan veromarkoilla pyörivät ja maksattavat . ovatko edes tarpeellisia .
- jhub
Jos sinulla on rahaa tai omaisuutta, niin maksat itse hoitosi, on sitten yksityinen tai kunnallinen, jos ei ole rahaa niin kunta maksaa. Eli vanhenevan ihmisen kannattaa tuhlata omaisuutensa kun voimia ja kuntoa siihen riittää. Aivan saman hoidon saat maksatko itse 3000/kk vai maksaako kunta 700/kk. Tosin sama se on kunnallisissakin laitoksissa.
- kiinostunutsuomalainen
Paljonko n 1 vrk kausi maksaa asiakkaalle noissa "yksityisessissä" salaperäisissä laitoksissa??
- punasetpöksyt
Hei maksusitoumukset ovat SALAISIA vasemmistolaiset puuhastelevat niissäkin . kuntien .kaupunkien sos toimistoissakin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737