Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viro kuokkavieraana

tyrkky

Loistava sarjakuva:

Tanska, Ruotsi, Norja, Islanti ja Suomi bailaa kun Viro koputtaa ovelle:
"Kundit hei, Viro täällä, mä kuulin että teillä on bailut tänään ja kysyisin pääsenks mä mukaan?"

Tanska, Norja, Ruotsi ja Islanti: "Voi helvetti, se on Viro, äkkiä piiloon." "Miks Viro on aina tyrkyllä meidän bailuhin?"

Suomi avaa oven ja kaikki huutaa: "Eeei Suomi, mitä sä teet, tuu pois sieltä!!!"

Viro:" Moi Suomi, tää on sitä votkaa mistä sä tykkäät. Pääsenks mä sisään?"

Suomi läimäyttää oven kiinni.

Latvia: "Joku yrittää olla pohjoismainen!"
Melkein käy sääliksi Viroa. Melkein!

Liettua: "Mikä mättää Viro, eikö enää kelpaa olla balttialainen?"

Viro: "Turpa kiinni Latvia ja Liettua. Kuka muka edes haluaisi olla pohjoismainen!"

Viro romahtaa ja itkee: "KOSKA MÄ HALUUN BAILATA SIISTIEN KUNDIEN KANSSA!"

Ruotsi, Tanska, Norja, Islantia ja Suomi: "Voi helvetti, nyt Viro yrittää tulla oven läpi!"

http://satwcomic.com/party-crasher

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erehdys

      "Melkein käy sääliksi Viroa" oli oma kommentti väärässä paikassa, sori.

    • suomalainenn

      Näin se menee. Viro on osa baltiaa (ja kohta myös Venäjää) vaikka kuinka haluaisi kuulua cooliin länsimaiseen sivistyneeseen kansainyhteisöön. Jos Virolla ei kertakaikkiaan ole edellytyksiä A-luokan kansakunnaksi, niin sitten ei ole vaikka kuinka itkisi ja kiukuttelisi.

      • väliinputoaja

        Törkeintä on miten Viro yrittää jyrätä Suomen lokaamaalla Suomea joka käänteessä, ts. Viro yrittää päästä pohjoismaihin lemppaamalla Suomen jorpakkoon.

        Samalla ekee pesäeroa Latviaan ja Liettuaan, siinä näkee miten lojaali Viro on...

        Sääliksi käy, Viro ei halua kuulua baltiaan eikä pääse pohjoismaihin, on ajanut itsensä nurkkaan.

        Iivi Anna Masso selitti että häneltä loppui lopulta kaikki usko siihen että Virosta koskaan tulisi pohjoismaa.


      • siru83

        Jos olisi keskittynyt oikeasti rakentamaan yhteiskuntaa pohjattoman slaavilaisen itsekeskeisen ahneuden sijaan, niin ehkä homma olisi voinut päättyä toisin kuin kesällä 1940.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe