kyllästynyt olemaan ylipainoinen

vikainen

Olen niin kyllästynyt olemaan ylipainoinen. Niin kyllästynyt siihen että kaikki vaatteet ovat joko liian pieniä tai eivät vain sovi minulle. Niin kyllästynyt siihen että syön vaikka itken ja mahaan koskee. Kyllästynyt siihen kun en pysty enää urheilemaan koska väsyn heti niin pahasti että urheiluni on sitä vaan et käyn kerran kuukaudessa jos sitäkään kävelyllä. Tuntuu että ei elämä ole elämisen arvoista jos ahmin vaan viikosta toiseen ja lihon. Apua on tulossa mutta siihen on vielä niin pitkä aika.. Haluaisin olla taas se ihminen joka pystyy tekemään kaikkea kivaa aamusta iltaan. Se ihminen jonka maailma ei pyöri ruuan ympärillä. Laihdutus yritykseni aina kaatuu ahmimiseen. Pelkään nälkää. Pelkään sitä kuollakseni. Vaikka pidän ateriarytmit kohdillaan ja söisin terveellisesti niin jotenkin pakonomaisesti on pakko saada jotain epäterveellistä vielä siihen. Tuntuu että joku päivä vielä syön itseni kirjaimellisesti hengiltä. Haluaisin elää pitkän ja hyvän elämän mutta en voi elää täysillä koska minusta on tullut tälläinen. Kuolen varmaan 10 vuoden päästä sydänkohtaukseen. Olen saastainen sika.

3

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekuria

      Lopeta se ahmiminen ja ala liikkumaan,tai kuole läskeihisi.Hyvin yksinkertaista.

    • vikainen

      niin se vaan on helppo sanoa...

    • stupidme

      Hei! Tiedän miten kamalaa tämä ahmiminen on. Sairastuin 12 vuotiaana lievään anoreksiaan. Nyt oonki ollu sit 2 vuotta ahmimis oksentelu paastoomis kiertees enkä tiiä mitä teen vihaan itteeni ja jotenki lohutan myös itteeni ruual. En oikeestaa ees tajuu miks ahmin? Sairasta ja mua niin hävettää ja ällöttää. Aion ny rueta syömää säännöllisesti ja proteiinipitosesti ja aina ku meinaan ahmia ni lähtee vaikka lenkille. Haluun oppia tykkäämää itestä ja timmin kropan takas. Miten oon päästäny itteni tähä pisteesee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4127
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3104
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3082
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2897
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2834
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2563
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      2533
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      229
      2204
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2056
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2017
    Aihe