Kertokaa omia kokemuksia hotellista.
Phuket Island View hotelli
5
78
Vastaukset
- Omatoiminen
Hyvällä paikalla ja hyvä allas alue. Hotellin henkilökunta Thaimaalaiseen tapaan ystävällisiä. Aamupala sitä perus mättöä. Rantaan matkaa vain kiven heiton verran. Ainoa mikä häiritsi oli venäläisten runsas määrä ja heidän tapansa varata aurinko tuoleja pyyhkeillä useita tunteja. Olin varannut huoneen suoraan hotellista eivätkä ottaneet ylimääräistä maksua vieraista joita joinakin öinä oli kaksikin, silloin jouduin maksamaan toisen tytön aamiaisen. Huone oli siisti ja ylimmässä kerroksessa sain 30% alennuksen kun olin hotellissa 30 vrk. Suosittelen lämpimästi. Marraskuussa palaan ja huone on jo varattu jällleen kuukaudeksi 780€ maksoi. Koko kuukausi Finnairin lennolla 1670€
- ollaomatoiminen
Paljon maksoit tytöistä ja mitä siihen sisältyi? Oliko ihan täysi- ikäisiä ja kouluttautuneita kuten ne yleensä ovat. Mulla ainakin oli akateemisesti kouluttautunut nuori tyttö 20 v hoitamassa reumaani viime reissullani ja maksoin tälle likkaselle n. 2000 egee panoista ja muusta hoidosta. Reumakin hävisi sillä reissulla.
- 2Omatoiminen
ollaomatoiminen kirjoitti:
Paljon maksoit tytöistä ja mitä siihen sisältyi? Oliko ihan täysi- ikäisiä ja kouluttautuneita kuten ne yleensä ovat. Mulla ainakin oli akateemisesti kouluttautunut nuori tyttö 20 v hoitamassa reumaani viime reissullani ja maksoin tälle likkaselle n. 2000 egee panoista ja muusta hoidosta. Reumakin hävisi sillä reissulla.
Hienoa että sait reumasi hoidettua. Seuraavaksi sitten voisit varata ajan psykiatrilta.
Näinhän se on. Kyllä omatoimi matka edullisemmaksi tulee, yksin matkaavalle kuin valmismatkat. Ihan hyvä hinta.
- View
Hyvä sijainti rannalla viihtyville (ainoastaan tien ylitys), Karonin "keskustaan" jonkin verran matkaa, lähellä Katan palveluja. Huoneemme ylimmässä kerroksessa, rauhallinen ja sen siivous ok, aamiainen keskiverto buffee, kolme pientä allasta, hotellissa illalla elävää musiikkia. Meille miinusta oli se, että hotellissa oli tuolloin ( 15.3.-31.3.2015) todella paljon venäläisiä ja kovaäänisiä kiinalaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875