keppihevoset noloja?

sipsuuu

Onko teidän mielestä keppihevoset noloja ? Kommentoi alas

9

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäammattilainen

      Riippuu siitä, minkä ikäinen/näköinen niillä ratsastava henkilö on ja missä ympäristössä sen tekee. Itse asun pks. Ja lopetin keppihevostelun about 12-v, vaikka olin jo jonkun aikaa ollut täysimittainen (-->165cm) ja monet ihmiset katselivat parvekkeiltaan kun hyppelin esteitä yms. Ja samat ihmiset sitten Seuraavana aamuna tulivat kanssani samalle bussipysäkille :D Keppihevosissa ei kuitenkaan ole mitään pahaa. Jos asut syrjemmällä niin kukaan ei estä sinua ratsastamasta niillä vielä vaikka 15-vuotiaana, jos itse niin haluat. Niillä voi opetella ratsastusradanteitä ja siirtymisiä/muita kuvioita ja mikä parasta KUNTO PYSYY HYVÄNÄ kun monta kertaa viikossa juoksentelee ja hyppelee :) Jos oikeita hevosia ei ole saatavilla, kannustan teitä ottamaan keppihevosista ainakin väliaikaisen harrastuksen! :) :D
      Kavereiden tai tuttujen/puolituttujen tokaisuista ei kannata välittää! Joissain asioissa tiedät itse mistä pidät ja mitä haluat tehdä :P

    • kivaapuuhaa

      Ei ne minusta noloja ole. Oma tytär laukkasi pihassa vielä varmaan 14-vuotiaanakin. Vieläkin meillä on hepat tallissa eli leikkimökissä, vaikka tytär jo lukiossa :). Keppihevosten tekemistä voit harrastaa minkä ikäisenä vain. Taidothan karttuu koko ajan. Ne on siinäkin mielessä kivoja, että niiden tekemisessä voi hyödyntää kierrätysmateriaaleja. Jos itse teet niitä, niin niitähän voi esitellä vaikka netissä blogissa. Näin voi laajentaa keppariharrastusta. Oikein taitava voi tehdä niitä vaikka myyntiinkin.

    • Rotuorhi

      juhuu, meidä talleilla ei muita olekkaan. harrastamme maastoa, ja on maneesi myös. Pieni esteratakin löytyy. Ratsastajia viikottain ehkä 20-35, viikonloppuisin enemmän, ikähaarukka 5-60v kivaa on ollu kaikilla.

    • Keppariharrastaja

      Ei oo. Ittelläni on 12 kepparia ja lisää tulee :)

    • Einariepätoivo

      Apuva, mun yks keppihevonen on tiineenä.. kuka piru on päässy??

    • Mitätäällätapahtuu

      Eivät todellakaan ole! Ja kiusaajat stop, kuunnelkaas hetki! Kepparit ovat ihan oikea harrastus, ellette tienneet! Niitä voi harrastaa tytöt ja pojat, minkä ikäiset vain ja milloin vain! SUOSITTELEN!

    • ettänii

      KEPPARIT EIVÄT OLE NOLOJA! KEPPAREITA VOI HARRASTAA KUKA VAAN, MILLON VAAN MISSÄ VAA! Itse voisin mennä vaikka Hesan keskustaan ratsastamaan keppareilla! Te jotka haukutte niitä teillä ei oo PÄTKÄN VERTAA MIELIKUVITUSTA!

    • KhtFlame

      Eivät missään nimessä❤️ Jotkut eivät pysty käsittämään, että joillekin kepparit ovat harrastus, vaan ajattelevat että leikimme niillä, ja siksi kiusaavat. Ja joistakin ajatus keppihevosilla harrastamisesta on vain käsittämätön.

      • Anonyymi

        "ajattelevat että leikimme niillä"

        Eikö niillä sitten leikitäkään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe