Bonsaikissaohjeita kaipaisin

Bonsaifani

Minulla on uroskissanpentu, joka on juuri sen ikäinen, että se on muutaman vuoden sisällä sioitettava purkkiin, jos siitä aikoo tehdä bonsain. Känittääkseni ruokinta ja juotto tapahtuvat maljan suun kautta (vai mitä) mutta entä virtsan ja ulosteen poistuminen? Tehdäänkö pohjaan reikä? Olen jo totuttanut kisua bonsaielämään (tuntikausia jo ollut maljassa), mutta tuohon ulostus- ja virtsauskysymykseen tarvitsen vastauksen. Bonsai kitten -sivustoltakaan ei ohjeita löydy.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonsaifani

Ohoh, oli toki kirjoitettava "muutaman vuorokauden" eikä "muutaman vuoden." Mistä löytyy tietoja suomalaisista bonsaikissaihmisistä? Minun bonsaini on muutaman tunnin taas purkissa ollut mutta kun saan tietoja, ei saa mokoma päästä ulos sieltä vuosiin..

• Bonsaifani

Bonsaikissat eivät syö pikkulintuja. Niinpä ne ovat vapaita kissoja vähemmän vaarallisia.

• Maahes

Juu, et voi tehdä. Koko bonsaikissajuttu on huono vitsi.

• mmääääooo

kaupunkilaispöhköt taas asialla

• ssäääooot
        mmääääooo kirjoitti:

kaupunkilaispöhköt taas asialla

Ja maalaisjuntit menee leegioittain halpaan. :D

• kkittenkaatgevaas

ota haulikko, ammu kissaa päähän, vie raato eläintentäyttäjälle ja sijoita sitten täytetty kissa mihin tahansa minne ikinä haluat, ei ruokintahuolia eikä jätösongelmia

• Maahes

Suosittelisin pientä muutosta. Se haulikon piippu kannattaa sijoittaa aloittajan omaan suuhunsa...

• Bonsaifani
        Maahes kirjoitti:

Suosittelisin pientä muutosta. Se haulikon piippu kannattaa sijoittaa aloittajan omaan suuhunsa...

Miksi kannattaisi sijoittaa piippu minun suuhuni?

• paukunpäässä

loppuisi hulluus

• Maahes
        Bonsaifani kirjoitti:

Miksi kannattaisi sijoittaa piippu minun suuhuni?

Kelaapa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      263
      3291
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1819
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      24
      1489
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1334
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1028
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      974
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      61
      788
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      736
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      60
      658
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      50
      626
    Aihe