kph ja liian iso kaato

Uupunut

Onko kellään ollut tilannetta, että kaato kph/wc-tilassa on liian suuri? Putkiremontti valmis, katon läpiviennit törkeät ja putket vinossa. Suihkun alueella kaatoa 30cm matkalla 3cm! Suihkussa seisominen voimakkaasti kaltevalla alustalla hurjaa. Lattialaatat eri tasoilla, laattojen terävät reunat ja kulmat tuntuvat ikäviltä jalkapohjaan. Mestarin mukaan lattia ok, siihen kuulemma tottuu. Itse koen, että hiukan laadukkaampaa tulosta olisin odottanut. Voinko mitenkään edetä asiassa, että lattia korjattaisiin.

6

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva_kaato

Ei ole ollut.

• nhjuiopö

Saitko muuten halvalla?

• Päällelaatoitus tehtävä, valitettavasti! p. 0403 616 616. 20 v. kokemuksella.

• laattamies

Eihän tuollaista tarvii hyväksyä. Älä maksa ennenkuin on tehty kaikki kuntoon. Sitävarten olen suositellut valvojaa. Tälläisia tapauklsiakin sattuu aina joskus. Siitä saa kunnollisen kun aloittaa ihan alusta. Ensin entiset laatat pois. Sitten kaatojen teko (15-20mm.metrille ) tasaus, vesieriste 3-4 telausta ellei mitata kalvon paksuutta. Jos on suuret kaadot niin siihen ei taivu kuin postimerkki mosaiikki laatat.

• Laattajorma

Duunareista: puhuivatko murtaen suomea? ei siinä, mä tuun ilomielin korjaamaan mutta laskuta tästä lähtien teitä saatanan skotteja 250e tunti ja PELKÄSTÄÄN laattahommista, paskanne saatte piikata ihan ite. Juu ole hyva!

• OletTyypillinenJuntti

Mä laskutan sinua 300e/kerta aina kun kirjoitat tänne jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe