kph ja liian iso kaato

Uupunut

Onko kellään ollut tilannetta, että kaato kph/wc-tilassa on liian suuri? Putkiremontti valmis, katon läpiviennit törkeät ja putket vinossa. Suihkun alueella kaatoa 30cm matkalla 3cm! Suihkussa seisominen voimakkaasti kaltevalla alustalla hurjaa. Lattialaatat eri tasoilla, laattojen terävät reunat ja kulmat tuntuvat ikäviltä jalkapohjaan. Mestarin mukaan lattia ok, siihen kuulemma tottuu. Itse koen, että hiukan laadukkaampaa tulosta olisin odottanut. Voinko mitenkään edetä asiassa, että lattia korjattaisiin.

6

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva_kaato

Ei ole ollut.

• nhjuiopö

Saitko muuten halvalla?

• Päällelaatoitus tehtävä, valitettavasti! p. 0403 616 616. 20 v. kokemuksella.

• laattamies

Eihän tuollaista tarvii hyväksyä. Älä maksa ennenkuin on tehty kaikki kuntoon. Sitävarten olen suositellut valvojaa. Tälläisia tapauklsiakin sattuu aina joskus. Siitä saa kunnollisen kun aloittaa ihan alusta. Ensin entiset laatat pois. Sitten kaatojen teko (15-20mm.metrille ) tasaus, vesieriste 3-4 telausta ellei mitata kalvon paksuutta. Jos on suuret kaadot niin siihen ei taivu kuin postimerkki mosaiikki laatat.

• Laattajorma

Duunareista: puhuivatko murtaen suomea? ei siinä, mä tuun ilomielin korjaamaan mutta laskuta tästä lähtien teitä saatanan skotteja 250e tunti ja PELKÄSTÄÄN laattahommista, paskanne saatte piikata ihan ite. Juu ole hyva!

• OletTyypillinenJuntti

Mä laskutan sinua 300e/kerta aina kun kirjoitat tänne jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82