Netti-ilmoitusten läpikäyminen ei tuota tulosta joten laitetaanpa oma ilmoitus.
Etsimme uutta kaveria neljä vuotiaalle tyttökissallemme nyt kun yli kymmenen vuotias toveri nukkui viime viikolla suureksi suruksemme pois.
Kissoja on ollut "aina" ja uusi tulokas saa pysyvän ja erityisen rakastavan kodin.
Jos voisimme antaisimme varmaan kaikille maailman kissoille kodin, mutta nyt pysymme näissä kahdessa toiveessa, että uusikin kissa olisi tyttö ja mieluusti musta tai mustavalkoinen/tumma.
Asumme Helsingissä ja töiden ym takia olisi kiva jos kisu löytyisi suht läheltä, max ehkä n. tunnin ajomatkan päästä, tai voimmehan sopia myös treffit puoliväliin jos kissa asustaa kauempana.
Laittaisitko tietoa mahdollisen pennun nykyisestä kodista ja tilanteesta, sekä tietysti kuvat olisi kiva nähdä.
Mikäli kyseessä on jonkinlainen rotukissa, voimme siitä vähän maksaakin, mutta kohtuudella, koska kissa tulee ihan kotikissaksi.
[email protected]
Etsimme mustaa tai mustavalkoista kissanpentua
koti_tarjolla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645582Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411349Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla898606Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776654Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22525Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122334- 452154