Kysymys heteromiehille

suvaitsevaisuus

Minä olen heteromies, enkä voi edes kuvitella, että himoni pyörisi paskasen persreiän ympärillä.

Minä kuitenkin kannatan jokaisen itsemäärämis oikeutta siitä kenenkä kanssa kukin haluaa olla.

Kaksi kaunista lespo naista makaa sängyssä ja pyytää minua mukaan sänkyleikkeihin olen hetero ja menen mielelläni mukaan, jos sinä mies et menisi sänkyyn kahden alastoman kauniin lespon kanssa, niin et ole hetero vaan suvaitsematon paskaperse jonka kanssa minä en voisi kuvitella makaaavani edes samassa huoneessa.

16

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan pakko on nyt sanoa,että kannatat kaikilla olevan itsemääräämisoikeus..Saman tien mollaat niin homot,mutta myös heterotkin,jotka ei suostuisi kahden lesboparin kanssa touhuilemaan.

• suvaitsevaisuus

Se koira haukahtaa johonka kalikka sattuu.
        Minä olen hetero ja homot saavat tehdä mitä haluavat keskenään.
        Hetero ei mene piiloon, jos on mahdollisuus saada kahta kaunista lespoa.
        Mollajia ovat ne jotka keräävät nimilistaa homo ja lespo pareja vastaa.

• puhtoista_perää

"Minä olen heteromies, enkä voi edes kuvitella, että himoni pyörisi paskasen persreiän ympärillä."
      Niin, onhan niitä sellaisiakin reikiä, jotka on osattu pestä. Peppuseksi on kivaa, jos paska ei haise.

• voihan

Voi, voi teitä ruskijan reiän ritareita.

• Anonyymi

Voi notkistaa ruskeenkin reiän käyttökuntoon.

• Anonyymi

Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme homoile, vaikka ei meistä miehiksi ikinä ole ollutkaan.

• Anonyymi

Ilmakehä on yhteinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmakehä on yhteinen.

Hajurako, privaatti oikeus pysykööt kaikille. Ei tulla iholle, eikä yritetä manipuloida toisia homoiksi. Monet kuvittelee että se oma ajatusmaailma on muillakin sama tai ainakin pitäisi olla jostain sairaasta syystä. Sitten siihen päälle vielä syytetään normi ihmisiä homofobioiksi kun ei millään muulla tavalla voi omaa erilaisuuttaan vierittää muiden syyksi. Erilaiset ihmiset voitte pysyä omissa ympyröissänne poissa muiden silmistä. Ei kaikkea tarvitse suvaita.

• Anonyymi

Niin aina niin aina.
      Kaksi kaunista L-naista pyytää sinut miehen, mukaan sänkyleikkeihin.

• Anonyymi

Kyllä lespot leikkii ihan keskenään vaan.

• Anonyymi

Kerro taas jokin inttiläppä ja mikä se viimeisin ylennys olikaan.

• Anonyymi

Hopeinen suunnistusmerkki ja majurin napit tuli Vaasan erikunnassa. Tiedoksi Seta, Vapaamuurarit ja Ykspihlajan Reima.
      MOT

• Anonyymi

No sulle myönnettäneen pian myös vähä-älyisten kengännumeroiden ykköspalkinto: Vasemman jalan nokia-saapas, onnittelut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulle myönnettäneen pian myös vähä-älyisten kengännumeroiden ykköspalkinto: Vasemman jalan nokia-saapas, onnittelut!

Takareikä on tarkoitettu pelkästään ulostamiseen.

• Anonyymi

Yksi ihan pieni pointti sun kirjoituksessa on väärin.
      Kukaan lesbo pariskunta ei ota miestä mukaan!!!

Naisten silloin pitäisi olla bi.

No, eipä sieltä vanhempien peräkammarista muuta vois ajatella.
      Mene nyt Aarne 52v (jolla poikuus tallella) sinne nettiin fantasioimaan 👍

• Anonyymi

Kiinnostaako enemmän alaisten vehkeiden koot?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe