Sain käsiini moisen kelan ja tämän kätisyys pitäisi vaihtaa oikealle. Onko haspelikeloissa tapana, että vain oikealla puolella on kierre alussa ja keskellä mutta vasurissa vain keskellä. Näin ollen kelaimen toinen jenga on oikealla ns turha. Yrittänyt kiperästi googlea yms, joten päätin kokeilla täältä. Kiitos mahd vastauksista
Twinpowerr 2500fc
Hankalahomma
1
59
Vastaukset
- Laskee
Tuntematon kela minulle, mutta vähän näpräämällä kyllä selviää onnistuuko kätisyyden vaihto. Usein kelakonstruktioissa kammen akselissa on kahdet jengat, jotka ovat erikätisiä. Toiselle puolelle asennettaessa käyttöön tulee siis vastakkaissuuntaiset kierteet - näin siksi, että kampi ei aukenisi kelattaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502