Huomenna maalaamaan latoaiheisia tauluja kun sitä kansanedustajanpaikkaa ei tullut.Näillä taulurahoilla teet kunnon tilin ja alat lopultakin maksamaan takaisin yhteiskunnalle kaikesta mitä oot siltä saanut.
-support your local muslims-
Tykkyläiselle uusi työ
8
119
Vastaukset
- läpvaani
Jospa pääsisi omankylän mies
- Naapurikylästä
Olen onnesta mykkänä tämä meni niin kuin pitikin, mutta kyllä se teetätti töitäkin.
- poollwe
Tämän kirjoitti siis Kuusamolainen vaalipäällikkö ?
- Erkkilä
Montako ääntä Tyky sai ja mistä?
- Tykkyläine
Lato ja maisemamaalausten uusi tyylisuunta on nimeltään " Sipilismi ", en ole " Sipilisti " vaikka olenkin aina sipissä. Olen " Ekspressionisti " , jos nimimerkki " yjkglk " jotain taiteen tyylisuunnista ymmärtää, kiitos kuitenkin äänestä.
- OlipasSimppeliä
http://suenewmexico.com/tag/pengertian-sipilisme
Googlen Chrome-selain kääntää automaattisesti (riippuen asetuksista).
Tai sitten "käännyttäminen" win-kääntäjällä: https://translate.google.fi/
(kielivalinta: malaiji)
Näin juttu alkaa:
YMMÄRTÄMINEN SIPILISME
Kuppa tai kantaisä tumenggung aru kuningas kuningas viidakon kantaisä kantaisä aru viidakon erämaa on sama ja että on tulehdus puhkeaminen saastumisen aiheuttamaa tulehdusta bakteerien patogeenisten mikrobien bakteerien merkkituotteiden merkkituotteiden identiteettiä lempinimeltään Treponema pallidum Kuppa on
on sama kuin yksi yksittäinen eka eka sunnuntai homo iso mono SE Munday puhkeaa saastumisen tarttuvan tulehduksen seksikäs aistillinen aistillinen IMS osa esitteiden jakelu kiertävän pamfletteja kiertävä pamfletteja kiertokirjeitä Peng ilmoitus lähettää esite infektion puhkeaminen.................,............
- livojoentörmältä
Tykkyläisiä tarvitaan Pudasjärvellä. En kuulu persujen äänestäjiin nyt enkä jatkossa mutta Tykkyläisen saamaa äänimäärää on turha vähätellä. Kylähulluus on valtava voimavara ja se on myös Pudasjärveä erinomaisesti markkinoiva osa-alue. Työttömiä pötkyjä makaa riittävästi Pudasjärvellä päivärahoja nostamassa. Tykkyläisen pitää saada projekti näiden syrjäytyneiden motivoimiseen ja luovan hulluuden löytämiseen, se on koko Pudasjärven etu. Lamasta on noustava vaikka suota kuokkimalla.
- Anonyymi
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374