Aivojen vaurioituminen

Ruskanviemää

alkoholi,rauhoittavat bentsot ja psyyken lääkkeet tuhoavat aivojen normaali tasapainon...lopullisesti.

Kaikkihan me muistamme ne mielestään lahjakkaat, vilkkaat ja äänekkäät luokkakaverit, jotka tuhosivat suuren päänsä jo nuorena ,tenuttamalla ja sekoilemalla lääkkeiden kanssa.

Yksi kerta voi riittää, sekakäyttö tekee teinille tuhon kuin lobotomia , kertaiskusta.
Tänne kirjoittelee pääasiassa yksi henkilö ja muutama muu teini-ikäisenä aivonsa tuhonnut.

Työssäkävijöiden ei pitäisi kustantaa tälläisten henkilöiden yksin asumista, ruokaostoksia, vaatteita ja kaljan juomista. Työssäkäynti tulisi olla edellytys tukeen,
Sosiaalituen käyttäminen päihteisiin ja lääkkeisiin tulisi kriminalisoida.

Myös terveydenhoito tulisi evätä väärinkäyttäjiltä, sillä hautausmaan ylläpito on sairaalan ylläpitoa edullisempi ratkaisu , jos henkilöllä ei ole halua ryhdistäytyä.
Aivot kuitenkin elpyvät , jos lopettaa tenuttamisen jopa paatuneila juopoilla.



No nyt voin kohtuukäyttäjänä juoda lasillisen viiniä saunan jälkeen, koska minulle se ei ole ongelma.

Hautausmailla käydessä näkee sankoin joukoin entisiä asiakkaita, keltaisia pallovatsaisia, jotka nykyisin kevään tullen heiluvat tuulessa ohuina ja hennon vihreinä ja kasvattavat ensimmäiset keltaiset leskenlehtensä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John_Doe_1

      Alan kohta kertomaamn omaa tarinaani tähän jatkoksi

      • Kokenut___uroIogi

        Se olisi kiinnostavaa, mutta älä kerro liikaa. Täällä on seinilläkin korvat.


    • 555553555

      Minä olin yksi niistä jotka alkoivat tuhoamaan aivojansa jo 15 vuotiaana ja kyllä kaduttaa ja paljon.

    • juokaapojatjuokaa

      Täällä koprofiilit mellastaa->
      alkoholi,bentsot-->alkoholin aiheuttama dementia,käytöshäiriöt,älykkyyden lasku,muistiongelmat->koprofilia,perversiot,sekokäyttö,sekokäyttäytyminen,elinpiirin kaventuminen,ryyppääminen-->ennenaikainen kuolema

    • Byyyyyähhh
    • Nuori-neurologi

      Kuten aloituksestakin huomaa, kun aivot menetetty, löylykauha perseessä korjaa asian, eikä henkilö itse huomaa mitään muutosta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe