Vaikea pulma eli jompikumpi tulossa muttakun ei osaa päättää? Vuosimalli 09-12. Sopivilla kilkkeillä kun löytyy niin sit vaihtuu slk350 mese. Onkohan noissa mitään tiettyä heikkoa kohtaa kun etsin tommosta 60-80 tonnia ajettua hinnaltaan 50-60 tuhatta. Kestääkö koneet ajoa pidemmällekkin kun 100 tonnia;)? Ja jos jotain omakohtaisia kokemuksia on niin mielellään kuuntelen:)
535d vai 730d?
4
66
Vastaukset
Samanlainen hapankaalin lemu niissä on.
- satatonniasuoleen
Hei! Olen nätti poika ja pyllistän sulle miestenvessassa. Aktin jälkeen voidaan puhua lisää bemareista ja niiden kestävyydestä.
- tarkkanarahoista
En itse maksaisi käytetystä tehdastakuuttomasta autosta 50-60 tonnia, kun samalla rahalla saa tehdastakuisen UUDEN auton kaikilla kilkkeillä, ja nelivedolla......
- Tälleinmulla
Mutta on eriasia ajaa uudella neeekerimallin bemarilla esim jollain 3 sarjan nelivedolla tms. Kauhea sisämelu ja pieni koppi mihin ei miehet oikeen mahdu. 3-sarja onkin lähinä nuorille sopiva auto. Jos 1-sarja ostetaan 18v ekaksi autoksi niin 3-sarja ostetaan siinä 25v tietämillä..5-sarja sopii sitten 30-40v hyvin..seiskalla ajetaan sitten kun on menestytty ja saatu firma pyörimään hyvin joskus 50-60v. Siinä vaiheessa voi olla sitten kesäleuna 6-sarja avo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683