Kepun dieetti, molemmat perheenjäsenet työttöminä

vatsatäynnä

Sen dieetin nimi on 24/7..

Eikä maksa paljon ei !

Postiluukusta tulee ilmaisia mainoksia, niistä voi katsella ruuan kuvia!..

12

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töihinvaan

      Käy ostamassa kintaat ja lähde töihin." Viisisataiset" loppuu nyt.

    • lötkönen

      Vai itket sinä luuseri tälläkin palstalla, kuten Puolangan palstalla! Toiselle reppuselkään ja tänne Etelään töihin reissuhommiin, jos lie yhtään työhaluja!! Onhan se nyt hullua elättää kaksi työikäistä sohvanpohjaan, kun töitäkin on jos vain haluaa tehdä?!!

    • voikauheaa

      en tiedä mitään kauheampaa kuin että lesta sipilä alkaa johtamaan, sillä miehellä on jalat irti maasta ja valheellinen kieli

      • kiiujjhj

        Ei siltikään persuja pidä elättää sohvan pohjalla makaamassa ja kaljaa litkimässä.


      • niskatonlenkki

        Pitkäaikaistyöttömien kohtelu.Kuntouttava työtoiminta ei ole tarkoitettu niille työttömille, jotka kykenisivät osallistumaan julkisiin työvoimapalveluihin tai työhön. Heidän kohdallaan aktivointisuunnitelmaan tulee sisältyä laissa ensisijaisiksi määriteltyjä julkisia työvoimapalveluita kuten esimerkiksi työkokeilua ja palkkatuettua työtä, ellei suora työllistyminen avoimille työmarkkinoille ole mahdollista.

        Nämä työhön kykenemättämät ihmiset siis työskentelevät toimistoissa, päivähoidossa, ateriapalveluissa ja kiinteistönhoitotehtävissä ja käyvät myös ihmisten kotona siivoamassa. Miten tämä on selitettävissä?

        Selitys on hyvin yksinkertainen. Kunnat rikkoo lakia ja käyttää kuntouttavaa työtoimintaa säästökeinona. Se myös rikkoo korvaavan työn kieltoa teettämällä työttömillä sellaisa töitä, joista jotkut muut saavat palkkaa.


    • Laiskalapamato

      Viimeksi kun mollin sivut tarkistin niin siellä oli avoimia työpaikkoja jos kuinka paljon. Ei se jumalauta sitä tarkoita että jos kotikunnasta ei töitä löydy niin on vapaa sylkemään kattoon loppuelämänsä! Työtä tekijälle löytyy, mutta tekemättömälle ei. Ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan keston pitäisi puolittaa ja kelan maksamista etuuksista 30% pois. Sossu pitäisi muuttaa leipäluukuksi eikä pankkiautomaatiksi. Se on väärin veronmaksajia kohtaan että veroja maksamattomat työkykyiset aikuiset elävät yhteisillä varoilla.

      • ei_minun_syy

        Miksi sylkisin omaan kattooni? Sinä syljet ilmeisesti, mutta miksi?
        Pomosi vittuilu sinulle ei ole minun syyni.
        Sano hänelle mitä mieltä oikeasti hänestä!
        Pura paha olosi oikeaan kohteeseen, itseesi;pomoosi! Ei syyttömiin.


      • itkupillikö

        Toivon ja odotan, nyt kun kepu tekee laiskalapamadostakin joutilaan. MIMMOISET AATOKSEN ON SITTEN ? Taitaa noin yksinkertaisella päänsisällöllä purskahtaa itkut.


      • Laiskalapamato
        ei_minun_syy kirjoitti:

        Miksi sylkisin omaan kattooni? Sinä syljet ilmeisesti, mutta miksi?
        Pomosi vittuilu sinulle ei ole minun syyni.
        Sano hänelle mitä mieltä oikeasti hänestä!
        Pura paha olosi oikeaan kohteeseen, itseesi;pomoosi! Ei syyttömiin.

        Ei sinun syy. Eipä tietenkään.

        Tätä se vasemmistolaisuus kauneimillaan on. Syy on aina jossakin muualla kuin itsessä. Yleensä valtiossa. Tai pomossa. Tai rikkaan naapurin. Kotona odotetaan yhteiskunnan tulevan hakemaan kädestä pitäen. Kaikkea ollaan vailla, mutta mitään ei olla valmiita antamaan.

        Minulla on ihan hyvä olo, kiitos kysymästä.


      • Laiskalapamato
        itkupillikö kirjoitti:

        Toivon ja odotan, nyt kun kepu tekee laiskalapamadostakin joutilaan. MIMMOISET AATOKSEN ON SITTEN ? Taitaa noin yksinkertaisella päänsisällöllä purskahtaa itkut.

        Joutilaan? No toki mahdollistahan se sekin tietenkin on, mutta vaikea uskoa.

        Miksi?

        15 vuotiaasta olen tehnyt töitä. Koskaan en ole päivääkään joutunut olemaan työttömänä, en edes 90-luvun alussa. Töitä on aina riittänyt kun on valmis ollut niitä tekemään. Kotoa ei kukaan ole hakenut, itsellä on "pitänyt" lähteä.

        Yrittäjyys kunniaan, työntekeminen pitää olla kannattavaa ja Kelan etuuksilla ei pitäisi pystyä elämään. Siinä minun teesit seuraavaksi neljäksi vuodeksi.


      • lötkönen

        Laiskalapamato kirjoitat täysin asiaa! Töitä todellakin on, jos lie työhaluja! Olen aivan samaa mieltä kanssasi, kuten aiemmassa kirjoituksessani huomaatkin. Onhan tää nyt aivan hullua elättää sohvan pohjaan työkykyisiä ihmisiä, sen takia, ettei paikkakunnalla ole töitä, tai ei ole työhaluja. Reppuselkään ja töihin on ne sitten missä päin Suomea tahansa! Pääseehän sinne kotikonnuille viikonloppuisin, jos haluaa!


    • Anonyymi

      joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe