Minun elämäni suurimmat tragediat ovat saaneet alkunsa itsepäisyydestäni.
Olen liian itsepäinen
18
1201
Vastaukset
- Niinkö.on
Mites se niin?
- ValaistuminenJee
En tiedä mutta täytyy tehdä asiassa parannus, koska piirteeni on liian hallitseva eikä tottele järkeä.
- jahetkentieonkevytkulkea
Et ole vielä käynyt pohjalla. Tai ehkä olet, mutta oikeasti ainoa, joka ihmistä muuttaa on rakkaus. Jos se jää saavuttamatta, itsepäisyytesi vain voimistuu ja onnea vaan sitten valitsemallasi tiellä. Jos taas saavutat rakkautesi voit nöyristyä lempeästi ja tulla eheäksi. Tai sitten vaan sinun pitää ottaa opiksesi.
- hejssanvaan
Ja sinä osaat neuvoa jotakin tuntematonta aloittajaa. Mistä sinä tiedät ap:n suhteen rakkauteen?
Ihmisen täytyy osata tehdä kompromissejä ja kuunnella muita, mutta itsepäisyyttäkin tarvitaan välillä. - enteealoitetta
Niinpä. Eiköhän ihminen itse ole paras itsensä tuntija. Tietää mikä on itselle paras tapa elää ja olla.
- tietyissätapauksissa
Hienoa, puhutko ihan itsestäsi.
Minä teen - vaaliiltayllätyksiätäys
enteealoitetta kirjoitti:
Niinpä. Eiköhän ihminen itse ole paras itsensä tuntija. Tietää mikä on itselle paras tapa elää ja olla.
Niin, slummissa elänyt lapsi vai pohjois-Korean vankileiriltä pakoon onnistunut vanki? Tai sitten suomessa asunut kaiken tietävä kokoomusnuori ;)
Siinäpä sitä on syvällistä aihetta, mistä kontekstista käsin asioita lähentyy.
Rakkaus on ainoa, mikä jää jäljelle. Näin on ja pulinat pois! Tulla hyväksytyksi, sillä katseella, joka sanoo sinulle että riität. Juuri sinä, sellaisena kuin olet. Silmistä sen näkee.
Joten itsepäisyys lienee aika pieni ongelma. - valaistuminenJee
vaaliiltayllätyksiätäys kirjoitti:
Niin, slummissa elänyt lapsi vai pohjois-Korean vankileiriltä pakoon onnistunut vanki? Tai sitten suomessa asunut kaiken tietävä kokoomusnuori ;)
Siinäpä sitä on syvällistä aihetta, mistä kontekstista käsin asioita lähentyy.
Rakkaus on ainoa, mikä jää jäljelle. Näin on ja pulinat pois! Tulla hyväksytyksi, sillä katseella, joka sanoo sinulle että riität. Juuri sinä, sellaisena kuin olet. Silmistä sen näkee.
Joten itsepäisyys lienee aika pieni ongelma.Itsepäisyydestä lähtee sodat, itsepäisyyden takia ei kuunnella varoituksia vaan noustaan rattiin humalassa tai huonolla ajosäällä ja huonoilla renkailla ja ajetaan kolari, Isepäisyydestä johtuen mennään kovasti rakastuneinana avioon väkivaltaisen narsistin kanssa ja itsepäisyyden takia siinä liitossa pysytään..
Rakkaus on yli romanttista hölynpölyä. Se on tärkeää mutta mutta..
- valoataivaalla
Kyllä se villihevosenkin itsepäisyys rauhoittuu, kun löytyy oikea ratsastaja.
- ValaistuminenJee
Tuo on kyllä totta! Huomannut että toiset ihmiset käytöksellään voimistaa minun itsepäisyyttä ja toiset taas rauhoittaa sitä.
Aika paljon olen itsepäisyyteni takia kyllä pohjamutia ryöminyt mutta se on vain vahvistanut piirrettäni eikä lieventänyt! Vastoinkäymiset ja suuttumus sekä epäoikeudenmukainen kohtelu tuntuu minulla sitä vain voimistavan. - joillekineikelpaamikään
Sehän on ikävä haluta muille hyvää!
- wildhorsesss
ValaistuminenJee kirjoitti:
Tuo on kyllä totta! Huomannut että toiset ihmiset käytöksellään voimistaa minun itsepäisyyttä ja toiset taas rauhoittaa sitä.
Aika paljon olen itsepäisyyteni takia kyllä pohjamutia ryöminyt mutta se on vain vahvistanut piirrettäni eikä lieventänyt! Vastoinkäymiset ja suuttumus sekä epäoikeudenmukainen kohtelu tuntuu minulla sitä vain voimistavan.Pitää olla sen verran itsepäinen myös että pitää ensin itsestään huolta.Kaikkia polkuja ei tarvitse käydä läpi tai sieltä kaikkia raatoja raahata mukana.
- Anonyymi
Jos ei löydy?
- Anonyymi
Ja mikäs on horoskooppi?
- Anonyymi
Itsepäisyys on hyvä piirre
- Anonyymi
Vai niin, minut se on vienyt aina perille ja välillä muutkin
- Anonyymi
Jaa. No sitten on.
Mun elämäni suurimmat tragediat ovat saaneet alkunsa muiden ihmisten vallanhalusta - taipumuksista manipuloida, painostaa ja valita puolesta. Kaikkea ei voi enää korjata, opiksi otin kuitenkin jo ajat sitten *thumbs up* - Anonyymi
Itsenäisyyden juhlarahat kasvaa sellaisia korkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872