tietääks kukaa mitää spiritismistä

lehmö

Itse en oo kokeillu mut haluan kuulla kokemuksia

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lintti_Penkola_II

Kannattaa kokeilla, jos haluat loppuelämäsi kyttäillä näkökenttäsi rajalla väijyviä mustia varjoja, tai kuunnella jokaista rasahdusta sydän kurkussa. Lopulta jatkuva pelko tuhoaa yöunesi, elämäsi, päädyt syömään vahvoja psyykenlääkkeitä, lihot 150 kiloiseksi ja kirjoittelet suomi24 rajatieto palstalle sekavia sepustuksia. Jos vielä kuulostaa kivalta, eikun kokeilemaan, ei se maksa mitään, ainoastaan tulevaisuutesi ja elämäsi.

• Sattumiako

toi kuulosti ihan multa toi kommentti :)..hah hah no mut mul on yks kokemus.me oltiin lapsia jotain 12 v.ja tehtiin lauta ja kysyttiin kaikkea tyhmää.sit mä kysyin koska rva bonabarte kuolee(se oli siis mun hiiri) lauta meni 6 kohdalle ja sit 9 kohdalle.sit me ei enää pelattu ku se tuntu tyhmältä mut yks päivä mä tulin kotiin ja huomasin et bonabarte makas elottomana häkin nurkassa ja sillon sattus olemaa kuudes päivä syyskuuta.meist ei kukaan enää sen jälkeen pelannut.se mua huolestuttaa et 6.9. oli myös mun ainokaisen lapseni syntymäpäivä.sattumaa kait??? mun oma syntymäpäivä on ennustettu laudalla pari vuotta ennen mun syntymää mutten tiedä siit sen enempää....

• PalavaPensas
    • remare
      • Valaisensinua

Mitään saatanan palvontaan liittyviä juttuja ei kannata kokeilla. Ja hyvin tärkeänä asiana haluan korostaa, erityisesti teille uskovaiset, että tällaiset jutut eivät liity henkiseen kehitykseen ja meedioiden toimintaan. Ei millään pahalla, mutta Ouija laudat sun muut on kyllä niin vanhanaikaisia menetelmiä kuin vaan voi olla. Hyvin pitkälle ollaan noista jutuista menty.

• minätiedän
        Valaisensinua kirjoitti:

Mitään saatanan palvontaan liittyviä juttuja ei kannata kokeilla. Ja hyvin tärkeänä asiana haluan korostaa, erityisesti teille uskovaiset, että tällaiset jutut eivät liity henkiseen kehitykseen ja meedioiden toimintaan. Ei millään pahalla, mutta Ouija laudat sun muut on kyllä niin vanhanaikaisia menetelmiä kuin vaan voi olla. Hyvin pitkälle ollaan noista jutuista menty.

Olen samaa mieltä nimimerkin Valaisensinua kanssa. Spiritismi on sairasta saatanan palvontaa. Älkää kokeilko.

• poltanoitakalut

Jeesus Kristus on Sama eilen tänään ikuisesti Jeesus Kristus on Jumalan ainoa Ainoa Poika . Jeesus Kristus on Herra. Jeesus nousi kuolleista eikä enää kuole. Muistan Jeesuksen sovittaneen syntini ristillä. Uskon Jumalan ainoaan Poikaan meidän Herraamme. Jeesus voitti puolestani paholaisen uskon sen. Ajan riivaajat pois Jeesuksen nimessä amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      178
      8073
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4388
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4018
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3285
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3086
    6. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      48
      2880
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2770
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2486
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      274
      2096
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      61
      2068
    Aihe