Mökillä vaimon ystävätär kylässä. Lämmitin naisille saunan ja menin itse laiturille kalaa. Hetken kuluttua minulta kysyttiin että voisinko sittenkin tulla saunaan heidän kanssaan. Astuin saunaan uikkarit päällä vaimon ja ystävättärensä ollessa yllätyksekseni alasti. Pyynnöstä riisuin uikkarit pois ja istuin lauteille alasti. Saunan kosteus ja kahden alastoman naisen läsnäolo saivat aikaan erektion välittömästi. Koitin peitellä sitä mutta naisten luontevuus sai minutkin lopulta rennoksi mieleltäni.
Tiesin vieraamme olevan sinkku ja oletettavasti varsin vapaamielinen. Kävin löylyjen lomassa uimassa naisten kanssa ja taas yhdessä löylyyn. Erektioni säilyi koko ajan ja siitä alettiin jo laskea leikkiä. Totesin että eipä taida asettua tässä seurassa hetkeen. Vaimoni kysyi sitten yllättäen että tarvitsetko apua siihen. Vastasin että enpä tiedä. Sanoivat että katselevat sitten kun itse sen hoidan. Pyysivät väliinsä makaamaan niin että pää vieraan sylissä ja jalat vaimoni sylissä. Kertoivat mielellään katselevansa masturboimistani. Masturboin itseäni naisten katsellessa kunnes laukesin sperman lentäessä vatsalleni. Tämän jälkeen sain pyynnön käsipelin hoitaa vieraamme. Se toteutui pukuhuoneen sängyssä. Vaimoni sai lopuksi takaapäin patukkaa vieraamme katsellessa ja hyväillessä kiveksiäni kunnes laukesin, tällä kertaa vaimoni pakaroille ja selälle.
Tämä kokemus jäi ainutkertaiseksi mutta kiihottavaksi muistoksi joka jaksaa sytyttää kovan himon tilanteessa kuin tilanteessa.
Muilla kokemuksia vastaavasta?
Yllätys vaimon ja tämän ystävättären kanssa
MrYolo
2
9161
Vastaukset
- YosterMilo
En tiedä, kun ei ole tiedossa vaimosi ja hänen ystävättären nimeä. Eikä mökinkään paikka oikein selvinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423