Merefesti!!!

Nuhja

No niin, saadaanko Merefestille tänä vuonna se ohjelmallinen olutteltta jo? Joka olisi auki jonnekin 02-03 asti? Olisi jotain odotettavaakin siltä juhlalasta... pikkaisen voisi siis Laitilan Munamarkkinoiden suuntaan viedä sitä ohjelmaa, että aikuisillekin olisi jotain ohjelmaa.

25

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin

      Merefest kesällä taas

    • teltaton

      Eipä tuollaiselle teltalle ole tarvetta. Kaljotteluun sopivia mestoja on ihan riittämiin tarjolla. Pitäkööt laitilalaiset vaan munamarkkinansa ja sinne joutavat kaljankaipuussa olevat ukilaisetkin menemään.

    • Nuhja

      No eipä ole sitten koko Merefesteille tarvetta. Tivoli tulee ilman Merefestejäkin, ja markkinakatu on vain markkinakatu, ei kesäjuhla. Uki on muuten lienee ainoita kaupunkeja Suomessa missä ei ole kunnon kesäjuhlia ns. tavalliselle kansalle.

      Ennen Merefesti oli hyvä ja merkittävä tapahtuma jota odotettiin, nykyisin sitä tuskin koskaan edes mainitaankaan.

    • onkin

      Niin

    • 2015v

      Uki

    • pussikalja

      Tämän tapahtuman voi kokonaan lakkauttaa, ellei siitä saada 90 luvun alun kaltaista menestystä. Nykysin ovat tavallisia markkinoitakin tapahtumaköyhempiä olleet jo 15 vuotta. Torille vaan aitaus ja kaikki uusikaupunkilais yhtyeet sinne esiintymään. Moni varmaan esiintyy ilmaiseksi, jos vaan kysytään.....

      • pussikaljatonta

        Eiköhän näille kulmille yksi remujuhla per kesä riitä eli Lokalahden metsän mölinät. Annetaan nyt vaan ihmisten nauttia rauhaisasta kesätorista Ugissa. Pussikaljaväki joutaa metsien siimekseen.


    • Hölmöläiset

      Toivottavasti ei tule MITÄÄN MEREFESTEJÄ, todella turhakejuhla. Tuulipukukansa kittaa taskulämmintä bisseä hikisessä teltassa. Nastaa varmaan?

    • ylöss

      Merefestit

    • kalipotu

      Niin. Eiköhän merefestit kohta kuihdu kokonaan pois, koska uudenkaupungin rikkaat yrittäjät eivet osaa ja kykene mitään nykysin järjestämään

      • järjestäite

        Pahasti olet pudonnut kartalta,,,, säälittävää.


    • onkin

      Voi.

    • joohhh

      Niin

    • Palimuni

      Jaa juu. tota noin. Onneksi Laitilassa on munamarkkinat.

    • onnnnn

      Ne.

    • Tikkula

      Millon ne halavatun Merefestit sitten on???
      Menisin kurkkaamaan otolliseen aikaan, kun koko kansa on liikkeellä, että löytyiskö siltä vaikkapa elämänkumppania. Vai onko siellä vaan Ukilaiset vaarit ja mummot bilettämässä markkinakojujen huumassa?

      • Tikkula

        Niin ja, rähmöttääkö loppusakki niitten kaljojensa pauloissa?


      • clupi_piristää

        Lapsia ja lapsiperheitä siellä lähinnä vain on. Ja klo 22 jälkeen koko keskusta on tyhjä kuin huopatossutehdas Saharassa.

        Että sellaiset "Festit".


      • Hyväettä

        kaupunki hiljenee ihmisten aikoihin. Mölykansa voi toteuttaa itseään vaikka munamarkkinoilla. Festi on festi, vaikka siellä ei pääosassa olisikaan kännääminen ja metelin pito.


    • cgfgg

      ...

    • Tikkula

      Jaa! Ei kiinnosta kännääminen eikä metelöinti. Eikä lapsiakaan ole siunaantunut siellä kuljetettavaksi.
      Vaikuttaapa siltä ettei festeillä sitten ole mitään minulle tarkoitettua. Jääpi sitten elämänkumppaninkin etsiskely vissiin johonkin toiseen tilanteeseen tai hamaan tulevaisuuteen. En viitsi sinne "masentumaankaan" mennä. Kovin ilottomalta kuulostaa festit.
      Täytyy nyt kuitenkin katsella olisiko siellä yhtään minkään sorttista ohjelmaa päivällä, esiintyjiä tms.

    • onkin

      Poistettu

    • taipuu

      Merefesti on yksikkömuodossa oleva nimi kesätapahtumalle. Kaupungissa ei siis järjestetä merefestejä vaan Merefesti. Merefestin, ei siis merefestien, aikana on useita eri tapahtumia. Monille ukilaisille , jopa paikallislehden toimittajille tuntuu olevan vaikeaa hallita Merefesti-sanan taivutusmuodot.

    • www111

      Itse kävin jo kampaajalla, odotellen toritansseja. Kumpana päivänä nämä ovat?

    • HyväBusiness

      Aloittaja voisi pystyttää ensi vuonna olutteltan. VPKt ym vuokraavat telttoja. Olutluvan saa AVIsta ja panimolta ilmaiseksi oluthanat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe