Terve
Tarviiko riistakamera oman sim-kortin? Kaveri sanoi että hommaa Burrel S12 ks. http://www.retkitukku.fi/kamerat/riistakamerat.html , mutta pärjääkö jollain halvemmalla? Voisiko kännykästä rakentaa omaa valvonta / riistakameraa?
Riistakameran asentaminen
josu-8076
2
277
Vastaukset
- 7iju6hy5
Eihän sim-korttia tarvi jos ei ole tarvetta saada kuvia langattomasti vaan riittää että käy itse paikanpäällä kuvat katsomassa.
Pärjääminenhän on aivan omista tarpeistasi kiinni joten mahdoton mitään arvioida kun et mitään tuon suhteen kerro. - NoPahaHinta
Telefinlandilla on Soneran laajaa verkkoa käyttävä valvontakameroihin tarkoitettu sim - kortti joka maksaa 3 euroa kuussa. Saa kuvat suoraan sähköpostiin. Toki jäävät myös laitteen muistikorttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965