En kestä, taas käy näin

tuomittuyksinäisyyteen

Onko oikeasti mitään repivämpää kuin tutustua ja ihastua netissä toiseen, mutta tajuta, ettei hommasta koskaan tulekaan mitään, kun helvetillisen ujouden takia tapaamista ei uskalla ajatellakaan. Taas pitää keksiä jokin tekosyy tai vaan kadota, koska ei siitä kuitenkaan tulisi mitään muuta kuin kiusallista paskaa istua tuppisuuna treffeillä. Musta ei tykkää nytkään kukaan IRL, joten miksi nytkään olisi toisin.

Sori, teki mieli avautua, vaikka tiedän, ettei kukaan kykene mua täälläkään auttamaan. HELVETTI!

9

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti.näin

      Oletko mies vai nainen? Roolit on erilaisia, nainen saa yleensä olla ujo mutta mies ei.

    • tuomittuyksinäisyyteen

      Mies olen ja saman huomannut. :/

      • vihreä_femakko

        Tollaset turhat miehet pitäisi tappaa, ne on rasite tälle maalle.


      • tuomittuyksinäisyyteen

        No tuohan on ihan sanomattakin selvää, joten mitäpä jos painuisit jonnekin muualle noita itsestäänselvyyksiäsi hokemaan, nimimerkki persu_sovinis... anteeksi, vihreä_femakko.


    • Eywy

      oletteko jutelleet paljon? voisitko kertoa hänelle että olet ujo? ehkä se sit auttais vähä valasemaan tilannetta sille toiselle, ettei niin ihmettele miks tulee hiljasia hetkiä tai sit hän vois itse vähän enemmän koittaa jutella ja sinä vaan kuunnella aluksi. olisko sulla ketään kenen kanssa voisit harjotella niin ei ehkä niin jännittäis sit niin paljon? :P jos "möhlit" totaalisesti niin menetät tilaisuuden EHKÄ...tai sitten siitä voi tullakkin jotain. mutta jos juokset niin sitten menetät ihan varmasti

    • hmhmhi

      Suosittelen, että otat itseäsi niskasta kiinni ja sovit treffit. Kuulostaa vaikealle, mutta mitä hävittävää sinulla on? Joko ette koskaan tapaa=teistä ei tule mitään, tai tapaatte, ja parhaassa tapauksessa viihdytte yhdessä. Olen itsekin ujo, tosin nainen, joten tilanteeni on ehkä helpompi. Mutta olen itsekin joutunut tilanteisiin, jotka vaativat paljon rohkeutta (esim ihastuksen perheen tapaaminen, se jännitti ja jännittää edelleen). Sopikaa treffit jonkin aktiviteetin pariin, esim. menette museoon tai linnaan tai muuhun nähtävyyteen. Jos meinaa tulla hiljaista, voi sitten kommentoida aina jotakin ympärillä olevaa. En suosittele kahvittelutreffejä ujolle/hiljaiselle, mutta jokainen tietysti tekee niin kuin tykkää.

    • Mullekäynytsamoin

      Mullekin on käynyt samoin. Kolmeen tyyppiin olen netissä joskus tutustunut.
      Toisen ja kolmannen jopa tapasinkin mutta ei heistä sen koommin mitään enään kuulunutkaan varmasti kun huomasivat millainen oikeasti olen. Netin kautta annan helposti sellaisen kuvan itsestäni että olen puhelias ja spontaani ihminen mutta käytännössä se on päinvastoin joten en ihmettele vaikka tulee pettymys.
      Ensimmäistä en ole tähänkään päivään mennessä vielä tavannut ja se jaksaa jutella mulle ja ehdottaa tapaamista vielä näiden vuosien jälkeenkin. Olisihan se "sääli" unohtaa koko tapaaminen kun ollaan sen kanssa juteltu niin paljon ja yhteen aikaan hyvinkin tiiviisti.

      Luulisi että ujoille on helpompaa tutustua ja sopia tapaamisia netin kautta mutta se on ainakin ihan höpöhöpöä mun kohdallani ja kun asiaa pitkittää niin sen vaikeammaksi se menee. Yhtä vaikeaa se on kuitenkin netissä kuin tuolla maailmalla. Ja nainen olen.

      Nykyään kuitenkin vältän että en enään joutuisi netin kautta tutustumaan ja varsinkaan ihastumaan ellei sitten joku ota muhun yhteyttä (tällähetkellä somessa käytänkin vain facebookia) kyllä sekin on ollut harkinnassa että en käyttäisi enään sitäkään.
      Yritän uskoa että tuolla ulkomaailmassa se kiinnostava ja minusta kiinnostunut sitten joskus löytyy ja huomaa että asiat loksahtaa yhteen. Saatan jopa uskoa sanontaa "rakkautta ensi silmäyksellä " :D

    • bytgb

      voi puhua harrastuksesta...keksiä juttua, niin ku olisit kotona

    • Tietenkin puhutte samoista asioista kuin siellä netissä kun tapaatte livenä;)- Ei se ujous katoa muuten kuin ryhdistäytymällä ja menemällä tapaamaan. Se paremminkin lieventää sitä ujoutta ja kun ei välitä muiden ajatuksista niin sitten se vasta helppoa onkin. Rohkeasti tapaamaan vaan ei se tapa.Kävi miten kävi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe