Jos kuulisit Johanna Tukiaisen huutavan rapussa?

6plus5

Menisitkö katsomaan?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cocalama

      Tottakai menisin. Kamera valmiina jos vaikka sais kuvattua jotakin Hymyyn myytävää.

      • Raivo-hyökkäysnorsu

        Pitää tosin valmistautua sessioon jääkiekkoilijan varustein. :)


    • himonäätä

      Voi olla vain hankala tietää mitä se "Aasccs. Aaaoua! Solrf!" oikein tarkoittaa.

      • Naapurinrouva-x

        "Mitä se siellä nyt taas vinkuu?"


    • kutenuutisistahuomattiin

      Luultavasti soittaisin huoltomiehelle ja pyytäisin tarkistamaan palovaroittimet...

      • kisahallinvakiovieras

        Turhan ikävä nakki huoltomiehelle. Parempi soittaa kerralla poliisit paikalle ja häirikkö-Tunkio lähtee taas kerran koppiin!


    • Pers-Erkki

      En menisi, koska koko rappukäytävä haisisi niin kuvottavalle että kaatopaikka jää toiseksi.

    • Oikea_suora_puhuu

      Kyllä menisin ja samaan syssyyn laittaisin hiljaiseksi. Sekakäyttäjät eivät tarvitse kun oikeaa suoraa ohimoon, tulee nukkumatti kylään ja viikon kestävä päänsärky niin oppii sekakäyttäjäkin olemaan hiljaa.

    • suck.my.bananas

      Mä heittäisin sille banaanin!

      • Spiruliinanäätä

        Tuksu tykkää enemmän granaattiomenista ja spiruliinoista.


    • Siivotkaa-hänet-pois

      Soittaisin viivytyksettä hätäkeskukseen ja pyytäisin viranomaisia siivoamaan hänet laitokseen.

    • efsdvgxcxdv

      Soittaisin poliisit paikalle, ottaisin kuvia ja lähettäisin seiskalle. Tienaisin hyvät rahat Kääk-juoruista.

      • Miss-Lehtoniemi

        En soittaisi minnekään vaan alkaisin kuvata ja äänittää kaikin keinoin tapahtumia. Kun sessio olisi ohi, soittaisin Hymyn päätoimittaja Mika Lahtoselle, joka maksaisi tuhdin tukon seteleitä tallenteistani.


      • Albertin-Hullut-Päivät
        Miss-Lehtoniemi kirjoitti:

        En soittaisi minnekään vaan alkaisin kuvata ja äänittää kaikin keinoin tapahtumia. Kun sessio olisi ohi, soittaisin Hymyn päätoimittaja Mika Lahtoselle, joka maksaisi tuhdin tukon seteleitä tallenteistani.

        Muutama tonni tuosta tulisi tilille, yes. Ja nyt Albertin asuntoon voi mennä sisään nuuskimaan, sillä Tunkki aikoo järjestää avoimet myyjäiset siellä; Tunkin Facesta 21.4.15:

        ”Tänään järjestelen ystävieni kanssa kotia kuntoon ja jätesäkkien purkamista, kun niitä on niin älytön määrä ja järjestän sitten kirpparihenkiset myyjäiset mun luona!!!!

        Tervetuloa jo tänään katsomaan jos jotain kivaa löytyy, mutta varsinaiset myyjäiset järkkään jonain sovittuna pvänä nyyttikestityyliin. Ilmoitan siitä dollsdancers:fi päiväkirjassani sekä täällä etukäteen!

        Mulla on myynnissä ihan kaikkea vaatteista kenkiin, koruihin, koriste-esineisiin yms! Ja laatua ovat todellakin: suurin osa ympäri maailmaa hankittua mutta en vain tarvitse kaikkea! Kännykät pitää sulkea ennen mun luokse tulemista.”


      • Näätäpartiot
        Albertin-Hullut-Päivät kirjoitti:

        Muutama tonni tuosta tulisi tilille, yes. Ja nyt Albertin asuntoon voi mennä sisään nuuskimaan, sillä Tunkki aikoo järjestää avoimet myyjäiset siellä; Tunkin Facesta 21.4.15:

        ”Tänään järjestelen ystävieni kanssa kotia kuntoon ja jätesäkkien purkamista, kun niitä on niin älytön määrä ja järjestän sitten kirpparihenkiset myyjäiset mun luona!!!!

        Tervetuloa jo tänään katsomaan jos jotain kivaa löytyy, mutta varsinaiset myyjäiset järkkään jonain sovittuna pvänä nyyttikestityyliin. Ilmoitan siitä dollsdancers:fi päiväkirjassani sekä täällä etukäteen!

        Mulla on myynnissä ihan kaikkea vaatteista kenkiin, koruihin, koriste-esineisiin yms! Ja laatua ovat todellakin: suurin osa ympäri maailmaa hankittua mutta en vain tarvitse kaikkea! Kännykät pitää sulkea ennen mun luokse tulemista.”

        Juu, ja rapsaa palstalle. Ehkä kannattaisi muodostaa useampia näätäpartioita, jotka käyvät porrastetusti asunnossa tonkimassa vaatteita kuin myyrät.


    • tfjgfhjgfjghjh

      Soittaisin Mister Lotharille!!!!

      • rgbgfdsdg

        Lotikka ei jouda kun sillä on karvanaaman kanssa kuvaukset puistossa.


    • taloyhtiö-

      Luulenpa, että naapurit kuuntelevat herkällä korvalla Tunkin asunnon trafiikkia. Siellähän pöyrii nyt sellainen karuselli, että kohta alkaa jotain tapahtua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe