mul aina hirvee kankkune
Vastaukset 6
- stalingeihomopeppu669
nii mullaki
- nmk
samma här
- tammipölkky
Krapulassa aina heppi seisoo ku tammipölkky ja vedätyttää käteen.
- krapulathirveitä
Minulla on ollut ihan uskomattoman hirveitä Krapuloita.Koko yön tärisee ja kylmä hiki valuu.Sen vähän pitää saa nukuttua näkee kammottavia painajaisia,viimeksi heräsin omaan huutooni ja
olin huitonut kelloradion lattialle.Minulla on ollut sellaisia Ydinpommi krapuloita,että ei
helevetti mitään rajaa.- Anonyymi00005
onko kyseessä , rajat vapaaksi rappis?
silloin on rajaton hienirroitus ja täristysrappis, vois rynnätä vaikka rajan yli Toveri Putinin tarjoamalle votkapaukulle. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
onko kyseessä , rajat vapaaksi rappis?
silloin on rajaton hienirroitus ja täristysrappis, vois rynnätä vaikka rajan yli Toveri Putinin tarjoamalle votkapaukulle.Onko noihin kankkusiin keksitty lääkitystä?
Tuntuvat oireilevan kuin olisivat hermomyrkytystiloja.
Vanha kunnon rasvattu köysi tai viinapullollinen jelppaavat tilannetta ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321645
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261476Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella671220- 44920
- 80899
- 25862
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.104833- 14773
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak105758