Vihdoinkin kahden!

grerggrer

Vihdoinkin kahden!
Mutta enää en ole yksin.
Kiva saada juttuseuraa.
En halua enää puhua itsekseni jottei minua pidetä omituisena.
Olen vessassa.
Olet kanssani, pökäle.
Haluan puhua kanssasi pitkään.
Elämän tarkoituksesta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purkuputki

      Josko sulle pitäisi olla oma pökäleruno-osionsa? Voisit päästä modeksi. Tai miten olisi blogin pitäminen? Siinä voisi ehkä paremmin pitää silmällä kommentoijain yhteystietoja?

      En silti halua sanoa, että tämä runosi olisi ihan turhanpäiväinen vaikka se kenties juuri turhanpäiväisyyden ikävyydestä lienee versonutkin. Sinulla on sanallista kyvykkyyttä ja varastosta löytynee vielä lisääkin sanoja ja ajatuksia, joita hauskasti kiepsautella.

    • hkhkhh

      Tavoitteeni on kuvata modernia yhteiskuntaa kirjoittamalla pökälerunoja, jotka ovat tylsiä, kömpelösti sommiteltuja ja ikään kuin dementikon kirjoittamia, mitä ne varmaan pian ovatkin. Näissä tekeleissä heijastuu ohikiitävän elämän mielettömyys ja maailman tarkoituksettomuus ja tylsyys ja se tosiseikka, että ihminen on pakotettu saastuttamaan luontoa ja että korkeatasoisten runojen tekeminen on kaikilta nykyään kielletty.

    • Astraalopithecus

      Ei tämäkään käsillä oleva runo suinkaan vaikuta tylsältä, kömpelöltä saati dementikon kirjoittamalta. Tai sitten en tajua runoista mitään, mikä on kieltämättä varteenotettava vaihtoehto. Kyseisessä runossa elämän mielettömyyden ja maailman tarkoituksettomuuden ja tylsyyden lisäksi nousee esiin etten sanoisi kosminen yksinäisyys. Luullakseni se on yllättävän tuttu ilmiö muurahaiskeoissa ja mehiläiskennoissa. Kaikki se raataminen ja minkä vuoksi? Kehenkään ei oikeesti tutustu, keko ei valmistu ja ihmiset käyvät ryöväämässä hunajat purnukkaan.

      Korkeatasoisten runojen tekeminen ei liene suoranaisesti kiellettyä, mutta koska niitä on aika työlästä sepittää, on keksitty kaikenlaisia selityksiä sille miksei niitä enää kannata kirjoittaa: kakki riimiparit on käytetty loppuun, runomitat toistavat itseään, sanomisen tapa määrittää liiaksi sanottavaa.

    • MUUMITHIMASSA

      Mozart runoili pökäleistä. Valitettavasti et ole Mozart.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe