Ku lenkkarit liittyy urheiluu mut outoo ku siin yhteydes on farkut jotka ei liity urheiluu O.O ja farkuil ei voi ees urheilla
onks farkut ja lenkkarit kummallinen yhdistelmö?
4
1274
Vastaukset
- 23423
Ei niinkään kummallinen, vain junttimainen
- freeballerboy
Kieltämättä ehkä vähän junttia mut onhan jotku tennarit ja skeitti kengät aika lenkkarimaisia varsinki väritykseltä ja kuviolta.
Ymmärrän lenkkarit ja farkut jos on menossa vaikkapa johki urheilu harrastuksiin tai liikunta paikkaan eikä viitsi erikseen pakata lenkkareita reppuun vaan ne menee kätevästi kun ne on valmiiks jaloissa. Kuitenki farkut päällä jos ei kehtaa kulkee kaupungilla ja joukkoliikenne välineissä verkkareissa matkalla liikunta paikkaan. Joten sillo farkut lenkkarit on toimiva yhdistelmä :) - groot
Joo siis en itekkää ymmärrä tätä muotivillitystä että on farkut ja lenkkarit koska en nää siinä mitään järkeä sillä ne on kumminkin juoksukengät eikä kävelykengät, esim nää nike freet aka fashion lenkkarit näkee vähintään joka neljännellä joka kävelee ulkona vastaan.
- rhsdgfhbgshb
Ensinnäkään se ei ole mikään muotivillitys vaan se juontaa juurensa vuosikymmenien takaa, ihan svengaavalta 60 luvulta saakka. Jos te penikat olisitte eläneet esim. 80 luvulla, te ette pitäisi tätä minään muot ilmiömä koska sitä ei vain ole vaikka kuinka toisin toitottaisitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974