Miten mahtaa toimia tämmönen pari..?
alkanut arveluttamaan vaan tässä..
Kaksonen + Oinas=???
11
3455
Vastaukset
- jaffat
Mun ex-bestis on oinas ja ajan kanssa tukahdutettiin toisemme ja ystävyys päättyi. Ollaan nykyisin jonkin tason kavereita.
Oinas-miehestä on vaan 1 kokemus. Ei seurustelu vaan suhde. Ja voisi sanoa, että en minä ainakaan voi oinas-mieheen luottaa. Jokainenhan on erilainen tapaus. Huono maku jäi suuhun. Selvä hyväksikäyttäjä. - Marru82
Mulla ja veljellä ainaki toimii sisko (kaksonen)-veli (oinas) -suhde paremmin ku sisko (kaksonen)-sisko (skorpioni) -suhde.
Vaikka mulla ja veljellä on 10 vuotta ikäeroa ja siskolla on vain 3 vuotta ikäeroa mun kans...mä siis oon kaksonen. - mä vaan
arveluttaa itteenikin mut saa sen toimimaan jos pistää toimimaan.. oinaat on liian kilttejä helposti tossun alla.. kokemusta...;)
- lissuuh
mul ainakaan ei toiminu kaksonen oinas suhde...
- just
oinaat tossun alla????
- ToukoPouko
just kirjoitti:
oinaat tossun alla????
Kyllä aivan vissinä toimii ;) Oinaat ei kyllä todellakaan ole tossun alla eivätkä oo liian kilttejäkään... Missään mielessä ;P
- Black_Witch
lissuuh kirjoitti:
mul ainakaan ei toiminu kaksonen oinas suhde...
En halua yleistää mut niin se mulla ainakin on... Ihmisiä on erilaisia eli en voi muista puhua kun itestäni....
- Black_Witch
just kirjoitti:
oinaat tossun alla????
Kaikista en voi sanoa mutta itelläni on ainakin käynyt... En tietänkään tarkota kaikkia että toivottavasti kukaan ei ota henkilö kohtaisesti.... Onko samanlaisia kokemuksia?? Mun oinaalla ei ole tarpeeksi luonnetta ja sen saa helposti tossun alle olen yrittänyt välttää asiaa mutta.....
- kaksoset
Black_Witch kirjoitti:
Kaikista en voi sanoa mutta itelläni on ainakin käynyt... En tietänkään tarkota kaikkia että toivottavasti kukaan ei ota henkilö kohtaisesti.... Onko samanlaisia kokemuksia?? Mun oinaalla ei ole tarpeeksi luonnetta ja sen saa helposti tossun alle olen yrittänyt välttää asiaa mutta.....
mutta oinas osaa silti ottaa omia vapauksia ja tehdä asioita toiselta kysymättä. Meillä on oinas-kaksonen -suhde toiminut erinomaisesti, kun molemmat ovat oppineet antamaan toiselle tarpeeksi omaa tilaa (ei jää niin helposti tossun allekaan) ja muistetaan suuremmissa päätöksissä kysyä toisenkin mielipide asiaan. :)
- Oinas tossun alla??
Black_Witch kirjoitti:
Sä et vaan tuntenu oinastas.
- 16kaks6
Minä kaksostypy olen jostakin syystä kokenut parhaimmat suhteeni oinasmiesten kanssa.Oinaista menen aivan sekaisin.Jos miehen takia menee sukat sekas niin yllätys yllätys hän on AINA paljastunut oinaaksi.Enkä tarkoita vain seksiä ,joka tavalla on hauskaa ja jutteluakin riittää loputtomiin...Eli TOIMII!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859