Käytätin naaraskissani ko. paikassa leikkautettavana ja kokemus on erittäin hyvä tästä paikasta. Kissa punnittiin ensin ja sydän kuunneltiin. En itse jäänyt paikalle katsomaan leikkausta, mutta kissa jäi hyviin käsiin. Tullessani hakemaan kissaa minulle annettiin hyvät ja tarkat ohjeet, miten tästä eteenpäin. Katsottiin myös, että lelu oli mukana boksissa. Lisäksi minulle katsottiin ystävällisesti linja-autoaikatauluja.
Henkilökunta oli todella ystävällistä ja jutteli kanssani sekä Tassuvaaran tilat olivat viihtyisiä ja siistejä.
Samaisena yönä soitin Tuhatjalkaan päivystykseen. Siellä vastasi venäläinen nainen, joka sanoi olevansa eläinlääkäri, mutta ei oikein osannut auttaa minua. En veisi eläintäni Tuhatjalkaan.
Tassuvaara Jyväskylä
Hyväkokemus
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314224
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344037- 613665
- 873521
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans323504Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643321- 812876
- 542805
- 252596
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142304