Sähkögrilli, pöytämalli, sisätila

pistotulppa-ajastinko

Sehän saattaa jäädä päälle. Ja polttaa koko talon? Millainen suojasysteemi siihen, että katkaisee virran, jos jää päälle? Saattaa noissa joku ylilämpösuoja olla, vai onko?

8

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlfwkluklf

      Jos on niin dementikko niin pitäiskö kuitenkin jättää käyttämättä. Luotatko siihen että sähkökiukaan kello varmasti katkaisee. Aika kuivaksi menee makkara ennenkö syttyy palamaan.

      • dementikko12

      • logiikkasimukaan

        Auto-onnettomuuksiakin sattuu. Jopa niille, jotka ovat mielestään erehtymättömiä. Ja nämä erehtymättömät saattavat olla jopa syypäitä onnettomuuteen. Että jos sinulla on auto, olisikohan sinun syytä varmuuden vuoksi jättää käyttämättä sitä?


    • huh.ku.kuumottaa

      Aihe on vakava. Sillä kun itsekin purin yhtä sähkögrilliä ja törkkäsin töpselin seinään, niin aika tärskyt siitä tuli, eikä edes tärskyt naisten kanssa.

    • Neutrino
      • kannattaakokeilla

        Tuollaisissa vehkeissä saattaa olla bi-metallikytkin suojaamassa ylikuumentumiselta tai ainakin lämpösulake löytyy jopa kahvinkeittimestä.


    • nottoohot

      kyllähän tuo pitäisi aina käyttäjän muistaa nypätä vaikka johto pois seinästä, näin teen itse. jolloin ihan vilkaisulla jo näkee ettei voi olla enää päällä. hyvin harva sähkölaite vaarallisen lämpöiseksi enää kuumenee, jos töpseli ei ole seinässä....

      mutta apujakin on olemassa, laitteessa on varmastkin jokin suojalaite, jos siihenkään et luota esim oheinen tai vastaava ei paljon maksa :

      http://www.clasohlson.com/fi/Lyhytaika-ajastin/Pr365574000

    • sähkögrilli

      minun grillissä on 60 minuutin ajastin josta grilli käänetään päälle eli ei voi olla tuntia pidempään päällä jos ei kierrä lisää aikaa välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe