Hiusrajan madallus naiselle!

Ahdistunut87

Olen nainen ja en kärsi kaljuuntumisesta, mutta kirjoitanpa kuitenkin tänne, täällä varmaan osataan paremmin kertoa kokemuksista. Eli minulla on synnynnäisesti hyvin korkea hiusraja ja kaiken lisäksi hiukset kasvavat myös luonnostaan jotenkin suht harvakseltaan tuossa edessä, mikä vaivaa minua kovasti ja olen aina elänyt tuntien itseni kaljuuntuvaksi, vaikken koskaan ole hiustenlähdöstä oikeast kärsinyt. En voi pitää hiuksia taakse kammattuna, koska näyttää siltä kuin hiusraja olisi lähtenyt "karkaamaan" taakse päin. Olen koko ikäni hävennyt suunnattomasti tätä ongelmaa, peitellyt mitä kummallisemmilla hiustyyleillä ja silti tuntuu että mikään otsatukkakaan ei sovi ja ratkaise ongelmaani.. Olisin itseeni oikeasti tyytyväinen, jos vain saisin tämän, suoranaiseksi vammaksi kokemani asian korjattua.

Tämä masentaa minua niin paljon, että olen alkanut tuumia että asialle on pakko tehdä jotakin. Olen nuorehko, 27-vuotias nainen. Uskoisin että riittäisi, jos hiusrajaa madallettaisiin edes 1,5cm. Osaisiko kukaan esim. hiustensiirrossa käynyt sanoa, voisinko saada ko. toimenpiteestä apua ongelmaani? Voidaanko siirteillä "täyttää" harvoja kohtia madalluksen lisäksi? Kukaan ei tietenkään osaa minua täällä konsultoida, enkä sitä odotakaan, vaan ennen konsultaatioon hakeutumista toivoisin vähän osviittaa siitä, mitä tälle olisi mahdollisesti tehtävissä ja minkähän laisesta hintaluokasta puhuttaisiin minun tapauksessani.

Olen todella kiitollinen jos joku voisi kertoa omista kokemuksistaan ja siitä kannattaako hiustensiirtoon todella lähteä, vai voinko jopa pahentaa tilannettani?

16

9153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MArtti00

      Ilman muuta kyselet ammattilaisilta, täältä voit saada mitä tahansa vastaukseksi. Aika tyyristä hommaa se on, mutta varmaan 5000€ riittäisi tuohon, siis siirrännäisinä. Tosin ihan arvaus tuokin. En tiedä sitten kasvaako siirrännäiset pitkiksi kuten alkuperäiset hiukset ja saako kirurgi tehtyä luonnollisen näköisen hiusrajan. Uskon kyllä, että kasvavat normaalisti. Ota ihmeessä yhteyttä pätevään plastiikkakirurgiin.

    • hiusmies

      Moi Ahdistunut87. Minä autan sinua. Lue tämä niin kirjoittelet täällä 6 kk jälkeen nick:llä helpottunut87. Hiustensiirto on yleisin plastiikkakirurginen toimenpide miehillä. Naisilla ne rinnat. Hiustensiirto tehdään kuitenkin täysin samalla menetelmällä naisille kun miehellä. Sama ongelma, sama toimenpide. Ei pelkästää kaljuuntuneet miehet käy hiustensiirrossa. Vain sellaiset jotka huolehtivat ulkonäöstään ja eivät ole täysin tyytyväisiä luontoäidin luomaan hiusrajaan. Sinulla tuntuisi kirjoituksen perusteella olevan tämä sama ongelma.

      hiustensiirroista löytyy aika kirjavaa tietoa Suomessa. Tapa löytää aiheesta tietoa on foorumit ja klinikat jotka tekevät hiustensiirtoja. Foorumeilta voi lukea paljon epäonnistuneita tarinoita myös. Syy tähän on se että kirurgi on valittu väärin. Suomessa tehdyt hiustensiirrot ei ole mitenkään erityisen laadukkaita ja niistä jää useamalla klinikalla ikävät arvet. Tämän lisäksi. Suomessa tehdyt hiustensiirrot on pirun kalliita.

      Suomea lähinnä oleva maa mistä saat todella loistavan lopputuloksen on Turkki. Turkki on maailmanlaajuisesti tunnettu hyvistä hiustensiirtoihin erikoistuneista kirurgeista.
      Siellä käy ympäri maailmaa (jenkit, australia, venäjä, ruotsi, isobritannia & afrikka) ihmisiä teetättämässä oman operaation.

      Kliniikoilla pidetään hyvää huolta. Sinun tehtäväksi jää vain valita sopiva aika ja ottaa lennot. Klinikka huolehtii loput. Kuljetukset lentokentältä, majoitukset jopa ruokailut.

      Turkissa erittäin hyvä Tohtori on Dr Civas ekrem. Hän on maailmankuulu hiustensiirtäjä ja häntä suosittelee turkin lähetystä turkin kansalaisille. hän konsultoi myös suomessa. täältä löydät kaiken oleellisen tiedon www.hiustensiirtoulkomailla.fi

      Operaatio on kolmepäiväinen. Ensimmäisenä päivä sinut noudetaan lentokentältä tapaat Dr civaksen ja sen jälkeen sinut viedään **** hotelliin. Seuraavana päivänä aloitatte operaation aamusta ja sinun tapauksessa uskon että työ saadaan hoidettua jopa 5 tunnissa. Tämän jälkeen saat jälkihoitohjeet ja sinut viedään takaisin hotellille. Viimeisenä päivänä sinun kanssa kerrataan jälkihoitoohjeet ja saat lääkityksen ensimmäiselle kahdelle viikolle.

      Itse käytin myös Dr Civasta ja olen tosi tosi tyytyväinen. Löysin hänet ulkomaalaisilta hiustensiirto foorumeilta. Hänestä ei ole nettiin kirjoitettu mitään negatiivista. Hän on ollut alalla vuodesta 1999 ja ollut kehittelämässä hiustensiirto tekniikkaa. Lue sivut ja tilaa häneltä ilmainen konsultointi. Saat Näkemyksen yhdeltä turkin parhaalta hiustensiirtoihin erikoistuneelta lääkäriltä, kuinka hän voi auttaa sinua tilaanteessasi. Toivottavasti tästä oli apua sulle

      • Yks_nainen

        Miehen hiustensiirto on helpompi operaatio koska todennäköisesti takaraivolla on vielä vahvaa hiustenkasvua. Naisella hiustenlähtö on koko pään alueella tapahtuvaa harvenemista jolloin siirto aiheuttaa vain lisää harvenemista.
        Aloittajalla ei ole hiustenlähtöä vaan syntymästä saakka ollut korkea hiusraja otsalla. Samoin minulla on jo kaksivuotiskuvassa samat ohimolahdekkeet jotka on nyt vuosikymmeniä myöhemminkin. En käytä otsalta taakse vedettäviä kampauksia ja ponnariakin käyttäessäni pidän otsatukkaa. Näin nuo lahdekkeet eivät erotu niin selvästi. Hiustensiirtoa en ole edes harkinnut.


      • Anonyymi

        Moi! Tulee nyt vähän myöhään, mutta itsellä on myös ongelmia hiusrajan kanssa ja vaikutit tietävän Turkin klinikasta hyvin. Katsoin kyseisiä nettisivuja, mutta en löytänyt ikärajaa hiustensiirrolle mistään. Olen vasta 16-vuotias ja haluaisin tehdä hiusasialle jotain mahdollisimman pian. Sattuisitko tietämään minkä ikäisenä hiustensiirto on kyseisessä paikassa mahdollinen, ja jos ottaisi kolmen päivän hiustensiirtomatka-paketin, pystyisikö huoltaja tulemaan mukaan? Matka Turkkiin hiustensiirtoon yksin kuulostaa vähän turhan pelottavalta, jos näin nuorelle se nyt ylipäätään olisi mahdollinen. :)


    • 201

      En jaksanut lukea vastauksia, mutta itse ainakin ehdottomasti kävisin naisena madalluttamassa hiusrajaa.
      Näin miehenäkin laitan merkille naiset, joilla on korkea hiusraja ja eihän se useimmiten ole kovin nättiä katseltavaa.
      Siirretyt hiukset kasvavat lopulta ihan yhtä pitkiksi kuin edelliselläkin sijainnillaan.
      Itse kävin Turkissa hiustensiirrossa ja hintaa tuli lentoineen 3900e.
      Sinulle varmaan riittää paljon pienempi siirremäärä kuin itselleni, joten selviät varmaan 2000-3000 eurolla.

      • Osoitit_tyhmyytesi

        Et jaksanut lukea KOLMEA lyhyehköä vastausta! Taisi olla vaan pääasia mainostaa turkkilaista firmaa (saatkohan provision uusista asiakkaista).
        Joillakin naisilla on korkea hiusraja synnynnäistä kuten aloittajallakin ja naisen arviointi hiusrajan mukaan todella tyhmää.


      • 201
        Osoitit_tyhmyytesi kirjoitti:

        Et jaksanut lukea KOLMEA lyhyehköä vastausta! Taisi olla vaan pääasia mainostaa turkkilaista firmaa (saatkohan provision uusista asiakkaista).
        Joillakin naisilla on korkea hiusraja synnynnäistä kuten aloittajallakin ja naisen arviointi hiusrajan mukaan todella tyhmää.

        Ahahah.. nimimerkki "osoitit_tyhmyytesi" ja syyllistät minua turkkilaisen firman mainostamisesta.
        Missä kohtaa mainostin jotain kyseistä firmaa?
        Miksi olisin lukenut kolme vastausta, kun ne eivät kiinnostaneet itseäni millään tavalla.
        Halusin vain kertoa oman kantani asiaan.
        Ihanko oikeasti joillain on synnynnäisesti korkea hiusraja?
        Kiva kun kerroit. Olisin saattanut vaikka luulla, että naiset itse ovat sen aiheuttaneet vaikka hmm.. nyppimällä?
        Mikä ihmeen arviointi?
        Vaikutat olevan hyvin pihalla ihan suoraan sanottuna.
        Ketjun aloittajaa selkeästi asia häiritsee ja niin häiritsisi itseänikin sen verran, että todellakin laittaisin pari tuhatta euroa ongelman korjaamiseen.
        Voisitko poistua keskustelusta, kun sinulla ei selkeästi ole mitään järkevää sanottavaa?


      • Osoitit_tyhmyytesi
        201 kirjoitti:

        Ahahah.. nimimerkki "osoitit_tyhmyytesi" ja syyllistät minua turkkilaisen firman mainostamisesta.
        Missä kohtaa mainostin jotain kyseistä firmaa?
        Miksi olisin lukenut kolme vastausta, kun ne eivät kiinnostaneet itseäni millään tavalla.
        Halusin vain kertoa oman kantani asiaan.
        Ihanko oikeasti joillain on synnynnäisesti korkea hiusraja?
        Kiva kun kerroit. Olisin saattanut vaikka luulla, että naiset itse ovat sen aiheuttaneet vaikka hmm.. nyppimällä?
        Mikä ihmeen arviointi?
        Vaikutat olevan hyvin pihalla ihan suoraan sanottuna.
        Ketjun aloittajaa selkeästi asia häiritsee ja niin häiritsisi itseänikin sen verran, että todellakin laittaisin pari tuhatta euroa ongelman korjaamiseen.
        Voisitko poistua keskustelusta, kun sinulla ei selkeästi ole mitään järkevää sanottavaa?

        Taisit vetää herneen nenää ja syvälle kun joku uskalsi selittää asian oikean laidan.
        Voisit perehtyä paremmin naisten hiustenlähtöön ja niiden hoitokeinoihin ennen kuin yrität tyrkyttää miesten hoitokeinoja naisellekin.
        Naisella voi todellakin olla synnynnäisesti hiusraja korkealla, näinhän aloittajakin kertoi omalta kohdaltaan. Minullakin on kaksivuotiskuvassa hiusraja otsalla yhtä korkealla kuin nyt vanhempana naisenakin. Siinä kuvassani hiukseni on reilusti olkatasoa pidemmät joten heikosta kasvusta ei ole kyse.


      • 201

        Minkä ihmeen oikean laidan?
        Olet kyllä pahemman luokan vajakki jos olet sitä mieltä, että hiustensiirto on "miesten hoitokeino".
        Hiusrajan madallutukseen ei ole mitään muuta keinoa kuin hiustensiirto.
        Et selkeästikään ymmärtänyt viestini sarkasmia kun edelleen höliset, että naisilla on synnynnäisesti hiusraja korkealla.
        SE ON AIVAN SELVÄ ASIA, ETTÄ SE ON SYNNYNNÄINEN ONGELMA!


      • Kaljunot

        Molemmat holtittomia kommentoitsijoita. 201 on aivan oikeassa kaikessa mitä sanoo, esitys tapa huolimaton. Osoitit_tyhmyytesi on aivan pihalla vaikka luulee olevansa sisällä.

        Jos hiusraja on naisella ongelma, hiustensiirto on ainoa tapa korjata hiusraja. Jos sinulla on korkea hiusraja, tästä et voi hoitaa hiustenlähtöä esim rogainella.
        Jos hiusrajaan ei ole tyytyväinen. Turkki on fiksuin paikka lähteä suomalaiselle hoidattamaan kuntoon. Turkissa on Euroopan ja yleisesti ottaen koko maailman parhaat hiustensiirtoihin erikoistuneet lääkärit.

        Hyviä paikkoja voisin luetella, mutta suurin osa suomalaisista potilaista ovat valinneet Civas Klinikan Turkin Ankarassa. Täällä hoitohenkilö on kokenutta, työskennelleet yli 10 vuotta yhdessä menestyneesti. Itse lääkäri on ainut Turkin suurlähetystön suosittelema lääkäri.

        http://www.hiustensiirtoulkomailla.fi/#!hiustensiirto-kokemuksia/c1mhn
        Täältä esim. potilaan kokemus kuvineen.

        Toimenpide on täysin sama naisilla sekä miehillä. Myös toipumisaika.
        Naisilla yleisesti ottaen ei leikata hiuksia kokonaan pois toisinkuin miehillä (johtuen siitä että korjaus alue on monesti ainustaan hiusraja. Luovutusaluelta leikattavat hiukset voi peittää omilla hiuksilla.) Hiustensiirto on ainua tapa korjata ongelma naisella.


      • Jotain_eroa
        Kaljunot kirjoitti:

        Molemmat holtittomia kommentoitsijoita. 201 on aivan oikeassa kaikessa mitä sanoo, esitys tapa huolimaton. Osoitit_tyhmyytesi on aivan pihalla vaikka luulee olevansa sisällä.

        Jos hiusraja on naisella ongelma, hiustensiirto on ainoa tapa korjata hiusraja. Jos sinulla on korkea hiusraja, tästä et voi hoitaa hiustenlähtöä esim rogainella.
        Jos hiusrajaan ei ole tyytyväinen. Turkki on fiksuin paikka lähteä suomalaiselle hoidattamaan kuntoon. Turkissa on Euroopan ja yleisesti ottaen koko maailman parhaat hiustensiirtoihin erikoistuneet lääkärit.

        Hyviä paikkoja voisin luetella, mutta suurin osa suomalaisista potilaista ovat valinneet Civas Klinikan Turkin Ankarassa. Täällä hoitohenkilö on kokenutta, työskennelleet yli 10 vuotta yhdessä menestyneesti. Itse lääkäri on ainut Turkin suurlähetystön suosittelema lääkäri.

        http://www.hiustensiirtoulkomailla.fi/#!hiustensiirto-kokemuksia/c1mhn
        Täältä esim. potilaan kokemus kuvineen.

        Toimenpide on täysin sama naisilla sekä miehillä. Myös toipumisaika.
        Naisilla yleisesti ottaen ei leikata hiuksia kokonaan pois toisinkuin miehillä (johtuen siitä että korjaus alue on monesti ainustaan hiusraja. Luovutusaluelta leikattavat hiukset voi peittää omilla hiuksilla.) Hiustensiirto on ainua tapa korjata ongelma naisella.

        Hiustensiirtoleikkaus on periaatteessa samanlainen miehillä ja naisilla, mutta joissakin tapauksissa naisten hiustensiirto ei ole järkevää. Jos kyse on luonnollisen hiusrajan siirrosta (kuten tässä tapauksessa) eikä kyse ole miestyyppisestä hiustenlähdöstä naisella, siirto voi olla ongelmallista. Yleensä naisella hiukset harvenee tasaisesti kauttaaltaan ja jos sieltä vielä keräillään otsalle siirrännäisiä, hiukset ohenee entisestään. Kaljuuntuvalla miehellä hiustenkasvu on niskassa vielä voimakasta ja sieltä voidaan ottaa siirrännäisiä vaikuttamatta hiusten ulkonäköön.
        Joskus naisella otsan hiusrajaa on korjattu plastiikkakirurgisesti siirtämällä päänahan reunaa eteenpäin. Samalla saadaan mahdollisesti tarpeellinen kulmien kohotus.


      • alkup

        Kiitos kaikille vinkeistä. Sinulle nimim. "Jotain_eroa" sanon, etten kärsi (kuten jo aloituksessa kerroin) hiustenlähdöstä missään muodossa, vaan tukkaa kasvaa tiheästikin takaraivolla ja muualla päätä, hiusraja vain on synnynnäisesti korkealla.

        Ulkomaille en mielelläni lähtisi... Jotenkin mainostamisen makua Turkkia suosittelevissa kommenteissa... Olisi kiva nähdä ja aitoja kuvia suomalaisten asiakkaiden ennen ja jälkeen -otoksista. Ja mautonta sanoa ettei korkea otsa näytä kivalta miehen näkökulmasta, tiedän itsekin ettei se ole välttämättä kaunis ominaisuus, mutta tiedän myös naisia joille korkea otsa sopii kauniisti koska se istuu kasvojen muotoon, itse en kuulu tähän joukkoon.


      • Anonyymi
        Osoitit_tyhmyytesi kirjoitti:

        Taisit vetää herneen nenää ja syvälle kun joku uskalsi selittää asian oikean laidan.
        Voisit perehtyä paremmin naisten hiustenlähtöön ja niiden hoitokeinoihin ennen kuin yrität tyrkyttää miesten hoitokeinoja naisellekin.
        Naisella voi todellakin olla synnynnäisesti hiusraja korkealla, näinhän aloittajakin kertoi omalta kohdaltaan. Minullakin on kaksivuotiskuvassa hiusraja otsalla yhtä korkealla kuin nyt vanhempana naisenakin. Siinä kuvassani hiukseni on reilusti olkatasoa pidemmät joten heikosta kasvusta ei ole kyse.

        Miten sinä kehtaatvalehella! Mies!


    • sansibaarilaari

      Selkeetä mainontaa nuo maininnat Turkista ja siellä tehdyistä hiustensiirroista. Mulla itsellä on myös korkea hiusraja ihan synnynnäisesti ja mua vituttaa se ihan suunnattomasti. Mielestäni olen ruma sen takia. Mutta yhtäkään miestä mun elämässä se EI ole haitannut. Enkä lähde hiusrajaani madaltamaan. Jos mun arvo laskee parisuhdemarkkinoilla vain korkean hiusrajani takia, niin aivan vitun sama. Me naisethan ollaan vain pelkkää hiusta, hiusrajaa, tissiä ja meikkiä. Uskomatonta paskaa ihan oikeasti...

      • Ei_kannata_murehtia

        Korkea hiusraja on osin rotuominaisuus. Joillakin mustilla naisilla otsan hiusraja on jopa lähellä päälakea ja silti kampaavat hiukset tiukasti taakse tai leikkaavat hyvin lyhyeksi.


    • Anonyymi

      Öööh, en ymmärrä mitä osa selittää että naisilla joilla olisi korkea hiusraja olisi muutenkin ohuet hiukset ja siksi hiusten siirto muka ei sovellu naisille?? Itselläni on muuten super paksut ja pitkät hiukset, mutta hiusraja on synnynnäisesti vähän liian korkea ja olen nainen. Hiusten siirto olisi minulle juuri sopiva ja siksi harkitsen hiusten siirtoa, jos minulla sopii joskus rahatilanteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe