onko mieheni bi? apuja...

eitajuu

En olisi uskonut että tällsinenkin asia eteeni vielä tulee... Olemme olleet naimisissa 16v. Lapsiakin on. Miehellä on sanonut ettei rakasta enään minua ja syyt kertonutkin vihdoin ja viiimein. Sanonut myös että on hänen henk.koht kriisi. Pariterapiaan ei halua. No, sitten kävi niin outu juttu että minä näin erittäin vahvan unen,jossa mies kertoi pitävänsä myös miehistä. Vähän naureskellen kerroin siitä ystävälleni heti samana päivänä. Ystäväni meni ihan hiljaiseksi ja alkoi melkein itkeä että tietää yhden asian ja nyt kun kerroin tuosta unestani hänen on pakko se minullekin kertoa.
Mieheni ja minun suhteemme alkuaikoina oli mieheni työkone jäänyt auki jossa mies oli viestitellyt jollain palstalla miehelle. Sopinut treffejä,kertonut työajoistani ja kaikkea muuta ällöä. Tämän olivat sieltä töistä nähneet muutama miespuolinen työkaveri. Yksi näistä on nykyään ystäväni mies ja siksi hänen oli pakko tästä kertoa kun oli kuullut että meillä on avioliittokriisi.
Soirin vielä ennustajallekin unestani ja muuta en kertonut kuin ettänäin ahdistavan unen. Hän sanoi heti että niin..kun miehesi pitää myös miehistä! Arvatkaa meinasinko tippua tuolilta!
Kysyin lopulta tätä mieheltäni. Ensin häntä alkoi hymyilyttämään ja sopersi että senyt oli sellaista vain,ihan tyhmää. Että sillon oli ollut jotain kiinnostusta jollain,tasolla,mutta ikinä ei mitään ole tehnyt eikä voisi kuvitella tekevänsäkään. Sanoin että jos asia olisi niin että pitää myös miehistä olisi minun rehellisyyden nimissä Se saatava tietää. Ei osannut sanoa,miksi on mennyt sellaisia treffejä sopimaan..ei kunnolla edes,muista koko viestittelyä...
Nätisti hänelle koitin puhua,vaikka sanoinkin että tajuaako mitä kaikkea minä nyt tässä mietin. Mitä pitäisi nyt uskoa? Koska jos tämä on pohjimmiltaan syy tai osasyy kriisiin Se muuttaa,asioita jonkinverran. Minä olen,tässä potenut syyllisyyttä monesta asiasta ja koittanut itkusilmässä apua meille etsiä. Mutta siitäkin menee pohja jos kyse ei olekaan vain minusta.

9

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitajuu

      Eikö kellään ole mitään mielipidettä? Olen ihan hukassa kun,en tiedä mitä mitä uskoa :'(

      • Hmmhm

        Minulla tulee mieleen seuraavaa,
        jos miestäsi kiinnostaa miehet ajatus- ja haavetasolla, ei muuten. Käsittääkseni jokaisella on seksin aikana ajoittain mielikuvia muistakin kuin vain kumppanistaan.
        Sinun pelkosi on aiheellinen, mutta onko se syy siihen ettei miehesi enää rakasta sinua, ei varmaankaan, olettehan olleet jo noin kauna naimisissa. Syyt voihan olla hyvinkin juuri ne mitkä hän on sinulle kertonut.
        Helpottaisiko sinua tieto miehesi bi-seksuaaliuudesta? Selittäisikö se sinulle jotain suhteestanne, mahdollisesta tunnekylmyydestä, haliuttomuudesta, tai vähäisestä kiinnostuksesta seksiin?


    • Derivaatta

      Haittaako sinua, jos hän onkin bi? Ehkä hän silti haluaa olla kanssasi. Ongelmallista on, jos hän haluaa olla miehen kanssa nimenomaan tai ylipäänsä jonkun muun kuin sinun. Ennustajaan en nyt ensimmäisenä uskoisi. Parasta olisi, jos voisitte keskustella asiasta ilman syyttelyä tai hätääntymistä. Luultavasti hän ei hetero puhtaasti ole, jos on etsinyt miesseuraa, mutta bi voi olla ihan onnellinen myös vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

      • eitajuu

        Haluaisin että hän olisi rehellinen. Ymmärrän ettei ole helppo tunnustaa tällaista vaimolle. Jos olisi bi, riippuisi kuinka paljon ja miten hän kokisi sen vaikuttavan itseensä ja meihin. En pystyisi jatkamaan jos tietäisin hänen säätäneen joskus jotain miehen kanssa,tai nyt haluaisi kokeille. Jos Se olisi vain ajatuksen tasolla,sen pystyisin hyväksymään. On kai sitä jokainen joskus miettinyt kohdallaan millaista olisi saman sukupuolen kanssa. Kerroin miehelle että itsekin olen,mutta vain joskus ajatuksen tasolla. En muuta. Syytellyt en ole,olen vain pyytänyt selitystä.


      • kokemustaon

        Siinähän se vastaus jo tuli...miehesi tuntee sinut niin hyvin, että tietää ettet halua jatkaa hänen kanssaan mikäli hän tunnustaisi haluavansa edes kokeilla miehen kanssa seksiä. Tässä vaiheessa hän ei ole valmis jättämään avioliittoa eikä siis uskalla sinulle ko. asiaa tunnustaa mutta usko pois, asia on teillä vielä edessä. Mitäpä jos yrittäisit asettua hänen asemaansa? Mitä jos sinulle sanottaisiin, ettet saa enää koskaan harrastaa seksiä miehen kanssa? Tuntuisiko hyvälle luopua omasta seksuaalisuuden toteuttamisesta?


      • eitajuu

        Niin kuvittelin meneväni naimisiin heteron kanssa... Ja jos hän todella on asian tietänyt ennen avioliittoamme,hän on,minut pettänyt aika ison asian kanssa. Jaa että miltä tuntuisi jos en saisi miestä enään? Joutuisin tyytymään naisiin,niinkö? Harmittaisihan Se, mutta olisin rehellinen puolisolleni ja itselleni. Toisaalta jos olisin mieheni, hyväksyisin asian. Olen mennyt naimisiin naisen kanssa vapaaehtoisesti ja jo sen,takia ja koko perheen takia yrittäisin jatkaa avioliittoa. Toki haluaisin asiasta keskustella puolisoni kanssa voisiko asialle koittaa jotain tehdä? Ilman sekaantumista fyysisesti miehiin...


    • Anonyymi

      n'en ees


      en esluoe

    • Anonyymi

      joo oote tyhmiä

    • Anonyymi

      oottel¨'''''



      äälläoy.......ootteko tyhmi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe