Olemme olleet yhdessä yli 20-vuotta ja lapsiakin on. Miestäni ei ole koskaan oikein seksi kiinnostanut ja jos saan hänet houkuteltua, niin haluaa hoitaa homman nopeasti (eli minulle pian orgasmin), että pääsee itse hoitelemaan loput takaa päin ja mielellään sinne kakkoseen. No, tämäkään ei ole ollut se syy, miksi epäilykset heräsivät. Ne heräsivät viime viikon loppuna kun olimme laivalla, minä oli päivät koulutuksessa ja mies odotteli hytissä (tai jossain laivalla). Illalla sitten kun koulutukseni päättyi, menimme yhdessä syömään ja sen jälkeen koulutusporukkani kanssa drinkeille ravintolaan, siellä huomasin yhden miehen tuijottavat koko ajan miestäni ja kaiken huippu oli, kun olimme lähdössä kahdestaan mieheni kanssa hyttiin, niin hissiin juoksi joku mies, joka sanoi miehelleni, että et kai vielä mene nukkumaan? Mieheni oli hyvin vaivaantunut ja vastasi, että kyllä, minä ja vaimoni menemme nyt nukkuumaan ja mies jäi hissiin virnuilemaan peräämme. Kysyin, mitä tämä tarkoittaa, niin mieheni ei osannut siihen mitään vastata. Ihmetteli kuulemma itsekkin. Sunnuntai iltana kun palasimme Suomeen, niin meitä oli vastassa miehen kaverit, jotka oli lähdössä laivalle, porukka oli jo hyvässä hiprakassa (niin kuin miehenikin), niin pisti silmään kun mieheni halasi kavereitaan ja toivotti hyvää matkaa, niin halauksen yhteydessä hän puristi yhtä kaveriaan pepusta. Jotenkin nyt tuntuu, että en tiedä mitä enää uskoa. Mies on rakastava, oikea malli-isä, eikä käy koskaan missään ravintoloissa poikien kanssa, vaan viihtyy enemmän kotona minun ja lasten kanssa. Välillä joudun oikein patistelemaan, että mene ihmeessä, kun itsekkin käyn välillä tyttöjen reissuilla. Olen jotenkin ihan sekaisin. Mitä tästä pitäisi ajatella..
Onko mieheni homo?
4
1115
Vastaukset
- ansaafd
En usko, että miehesi on homo. Saatoihan se kaveri yrittää iskeä miestäsi, mutta minkäs miehesi sille voi. Miehiseen huumoriin ja ystävyyteen kuuluu kyllä pieni pakaroiden puristelu ja halaukset.
- Keksiuusiajuttuja
Miehesi tuskin on homo. Oot muuten surkea provojen kertoja. Huomaa heti että juttu on keksittyä p*skaa.
- vilhunaatttorii
Kyllä sun miehes ainaski mun kans tykkää paneskella, uikuttaa tosi sexysti ku molotan sitä megameisselillä pebaan. Ja sit ku se imuttaa mun kyrpää ni se aina haluu ekax mällit suuhun ja sit viel naamalle.
Kahdesti piti lukea aloittajan nimi, oliko se homon kova imu vai mikä ;)
Bi-palstalla sulla on samana päivänä ilmaantunut kohtalotoveri, tosin ei oo ollut ukon kanssa kuin 16 vuotta. Mutta voisitte vaikka käydä yhdessä ennustajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793