vaalirauha

Vaikuttaa siltä,että vaalirauhaa vielä piisaa Hirvensalmenkin palstalla. Trolleilla lienee nyt kiire osallistua vaalituloksen reposteluun ja sehän pääsääntöisesti tapahtuu puoluen mukaan nimetyillä palstoilla. Kirjoitusvirhekokoelmat keskittyy nyt sinne :)

21

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joKohta

      Sulla on turha huoli. Alatyylin ammattilaiset kirjoitusvirheineen palailevat taatusti. Surkimuksilla kun ei ole muuta elämää.

    • surkismus

      Jo vain terve. Surkimus alakylältä ja kertoopi asiaa. Olen oppinut uuden tyylin. Rollaan
      kolme riviä ja kiiruhdan keskisuomeen. Siellä sama ja sitten pirkanmaalle. Musta tulee
      kuuluisa ja viisas, vaikka en ymmärrä mitään. Ylätyylillä yritän.

      • jatkaSiitä

        Olet ymmärryksen ala-asteella! "Vaikka en ymmärrä mitään" osoittaa analyysin alkeita! Siitä on hyvä kehittyä -joskin saattaa olla turhaa optimismia.


    • surkismus

      Hiphei, kiva kommentoidan alan asioista. Nimimerkki "jatkaSiitä" rohkaisi oikein mininovellin
      rustaamiseen. Siis minusta tulee kuuluisa ja viisas. Ongelma on juuri ymmärtämättömyys,
      joka kohdallani aiheuttaa ylätyylillä yli yrittämista ja pää menee maitohapoille.

    • jatkaSiitä

      Hapot ei aina ole niin vaarallisia kuin hapen puute. Mahdolliset ongelmat näkyy sitten tuotannossa.

    • surkismus

      Hei taas. Usko nyt, minä olen poliittisen uran lähtökuopissa. Kehittelen uusia loukaneja,
      töitä on tehty, jokainen on jotain yrittänyt. Koulutus kohdallani ei vastaa nykyisyyttä.
      Sillä eräs ongelma, miksi pullossa on korkki? On kyvyilläni melko mahdoton ratkaista.

    • josOnnistaa

      Autuaita ovat ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe. Minä en, mutta pohjalta on joskus hyvä ponnistaa.

    • surkismus

      Nyt olemme saaneet rakentavan keskustelun käyntiin. Ilolla todettava, ketään ei tarvitse
      loukata ja kaikki ovat tervetulleita keskusteluryhmään. Se että pienen kylän henkinen voimavara
      tavoittaa nämä mittasuhteet, on suorastaan käsittämätöntä, ainakin minulle.

    • epäilenpä

      Jos ei maisemien ja plus-merkkisen kuntatalouden lisäksi muussa oltaisikkaan eliittiluokkaa, niin ainakin valtakunnan typerimmät trollit meillä on. Ylläpito voinee vahvistaa. Muilla tuskin on ÄÖ-tason kirjoittajia.

    • niinKuinAina

      Tässä vaiheessa kuuta tyypillisen trollin sossuavustus on riittämätön Alkon tuotteisiin, joten kohta näemme kotikiljuinspiroituneiden surkimusten tuotoksia.

    • surkismus

      Mistä pirusta arvasit. Kilju on puolkäynnyttä ja kotiviini ei lähtenyt huonolla hiivalla
      käyntiin. Nyt pyhät pelastaa naapurin amalian kymmenen pulloa ylikäynnyttä
      simaa, että sillee. Miksi herjaat sossusta ja trollista??

    • niinKuinAina

      No, sä olet tuttu trolli toisilta palstoilta. Nyt olet valinnut kyllä osuvan nimimerkin itsellesi.

    • surkismus

      No hei, olen ollut elvyttämässä keskustelua Hirvensalmen palstalla. Aika moni
      tavallinen ihminen ei uskalla edes yrittää kirjoittaa, vaikka täällä voikin olla
      nimettömänä. Omalla tavallani rohkaisen kansalaisia moiseen. Jospa minäkin.
      Tällä nimimerkillä tuli nyt päivät täyteen, en kuitenkaan hyppää Kissakoskeen.

    • turvaVeneessä

      Siihen koskeen hyppääminen ylittäisi taatusti kykysi, mutta säästä, säästä. Pidemmässä juoksussa sullakin voi joskus olla vaikkapa bussirahat, jotta voit Kissakosken nähdä. "surkismuksilla" on kuitenkin aina syytä olla menopaluu...

    • Loppui sitten se vaalirauha.

    • arvattavissa

      Joo, on palattu katkolta...

    • muuntajaPoks

      Nyt on pari kuukautta mahdollista hypätä Kissakoskeen poikkeustilan takia. Toivottavasti trolli ryhtyy tuumasta toimeen.

    • Kissakoskeen

      Joo, trolli "kylvää kuorma-autolla kuolemaa". Vekkuli kielikuva. Sikiääkö niitä kuolemia asvaltin alta ja itse auto kovin tekevässä roolissa. Ihan sama kuhan se saa hekumoida jonkun kärsimyksillä. Katkolla ei oo saatu päätä sen terveemmäks...

    • Punainenlumpeenkukka

      Kyllä on reipasta ajatusten vaihto Hirvensalmella, ilman trollia.

      • suojellutLumpeet

        Meillä on valtakunnan aivottomimmat trollit. Onneksi niillä ei oo oikeasti mitään tekemistä Hirvensalmen kanssa. On vaan surkimuksia, jotka trollaa useita palstoja.


    • hetkiOK

      Riemukasta! On ollu trollilla kiirettä ja meillä rauhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe