vaalirauha

Vaikuttaa siltä,että vaalirauhaa vielä piisaa Hirvensalmenkin palstalla. Trolleilla lienee nyt kiire osallistua vaalituloksen reposteluun ja sehän pääsääntöisesti tapahtuu puoluen mukaan nimetyillä palstoilla. Kirjoitusvirhekokoelmat keskittyy nyt sinne :)

21

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joKohta

      Sulla on turha huoli. Alatyylin ammattilaiset kirjoitusvirheineen palailevat taatusti. Surkimuksilla kun ei ole muuta elämää.

    • surkismus

      Jo vain terve. Surkimus alakylältä ja kertoopi asiaa. Olen oppinut uuden tyylin. Rollaan
      kolme riviä ja kiiruhdan keskisuomeen. Siellä sama ja sitten pirkanmaalle. Musta tulee
      kuuluisa ja viisas, vaikka en ymmärrä mitään. Ylätyylillä yritän.

      • jatkaSiitä

        Olet ymmärryksen ala-asteella! "Vaikka en ymmärrä mitään" osoittaa analyysin alkeita! Siitä on hyvä kehittyä -joskin saattaa olla turhaa optimismia.


    • surkismus

      Hiphei, kiva kommentoidan alan asioista. Nimimerkki "jatkaSiitä" rohkaisi oikein mininovellin
      rustaamiseen. Siis minusta tulee kuuluisa ja viisas. Ongelma on juuri ymmärtämättömyys,
      joka kohdallani aiheuttaa ylätyylillä yli yrittämista ja pää menee maitohapoille.

    • jatkaSiitä

      Hapot ei aina ole niin vaarallisia kuin hapen puute. Mahdolliset ongelmat näkyy sitten tuotannossa.

    • surkismus

      Hei taas. Usko nyt, minä olen poliittisen uran lähtökuopissa. Kehittelen uusia loukaneja,
      töitä on tehty, jokainen on jotain yrittänyt. Koulutus kohdallani ei vastaa nykyisyyttä.
      Sillä eräs ongelma, miksi pullossa on korkki? On kyvyilläni melko mahdoton ratkaista.

    • josOnnistaa

      Autuaita ovat ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe. Minä en, mutta pohjalta on joskus hyvä ponnistaa.

    • surkismus

      Nyt olemme saaneet rakentavan keskustelun käyntiin. Ilolla todettava, ketään ei tarvitse
      loukata ja kaikki ovat tervetulleita keskusteluryhmään. Se että pienen kylän henkinen voimavara
      tavoittaa nämä mittasuhteet, on suorastaan käsittämätöntä, ainakin minulle.

    • epäilenpä

      Jos ei maisemien ja plus-merkkisen kuntatalouden lisäksi muussa oltaisikkaan eliittiluokkaa, niin ainakin valtakunnan typerimmät trollit meillä on. Ylläpito voinee vahvistaa. Muilla tuskin on ÄÖ-tason kirjoittajia.

    • niinKuinAina

      Tässä vaiheessa kuuta tyypillisen trollin sossuavustus on riittämätön Alkon tuotteisiin, joten kohta näemme kotikiljuinspiroituneiden surkimusten tuotoksia.

    • surkismus

      Mistä pirusta arvasit. Kilju on puolkäynnyttä ja kotiviini ei lähtenyt huonolla hiivalla
      käyntiin. Nyt pyhät pelastaa naapurin amalian kymmenen pulloa ylikäynnyttä
      simaa, että sillee. Miksi herjaat sossusta ja trollista??

    • niinKuinAina

      No, sä olet tuttu trolli toisilta palstoilta. Nyt olet valinnut kyllä osuvan nimimerkin itsellesi.

    • surkismus

      No hei, olen ollut elvyttämässä keskustelua Hirvensalmen palstalla. Aika moni
      tavallinen ihminen ei uskalla edes yrittää kirjoittaa, vaikka täällä voikin olla
      nimettömänä. Omalla tavallani rohkaisen kansalaisia moiseen. Jospa minäkin.
      Tällä nimimerkillä tuli nyt päivät täyteen, en kuitenkaan hyppää Kissakoskeen.

    • turvaVeneessä

      Siihen koskeen hyppääminen ylittäisi taatusti kykysi, mutta säästä, säästä. Pidemmässä juoksussa sullakin voi joskus olla vaikkapa bussirahat, jotta voit Kissakosken nähdä. "surkismuksilla" on kuitenkin aina syytä olla menopaluu...

    • Loppui sitten se vaalirauha.

    • arvattavissa

      Joo, on palattu katkolta...

    • muuntajaPoks

      Nyt on pari kuukautta mahdollista hypätä Kissakoskeen poikkeustilan takia. Toivottavasti trolli ryhtyy tuumasta toimeen.

    • Kissakoskeen

      Joo, trolli "kylvää kuorma-autolla kuolemaa". Vekkuli kielikuva. Sikiääkö niitä kuolemia asvaltin alta ja itse auto kovin tekevässä roolissa. Ihan sama kuhan se saa hekumoida jonkun kärsimyksillä. Katkolla ei oo saatu päätä sen terveemmäks...

    • Punainenlumpeenkukka

      Kyllä on reipasta ajatusten vaihto Hirvensalmella, ilman trollia.

      • suojellutLumpeet

        Meillä on valtakunnan aivottomimmat trollit. Onneksi niillä ei oo oikeasti mitään tekemistä Hirvensalmen kanssa. On vaan surkimuksia, jotka trollaa useita palstoja.


    • hetkiOK

      Riemukasta! On ollu trollilla kiirettä ja meillä rauhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe