Onko uusia uutisia?

Tero433

Piti tulla ex-kaljuna katsomaan miten täällä voidaan. Onko tullut uusia yrttejä/hoitokeinoja. En ala mainostamaan tuotteita, mutta itse sain tuuhean kokotukan DHT-tappajilla. Einyt kovin paha kalju ollutkaan, päälaki paljaana, mutta nytten piilossa. Jutun juoni taitaakin olla siinä, että havahtuu tarpeeksi aikaisin ja alkaa toimia.

11

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älävaan

      homo kerro mitä olet vetäny?

      • Tero433

        Kuten tuossa jo sanoin niin kahta eri DHT tappajaa/tuhoajaa. En mainosta mitään merkkejä, mutta minoxidilia ja erästä shampoota lisäksi. Eihän noilla jo kuolleet hiustupet herää eloon, mutta jos tarpeeksi aikaisin aloittaa niin voi tulla hyvää jälkeä. Näin ainakin minulle. Finaa vedin ennen, mutta se ei saanut muuta aikaan kuin löysän kalun ja vetisen sperman.


      • Deehooteetä
        Tero433 kirjoitti:

        Kuten tuossa jo sanoin niin kahta eri DHT tappajaa/tuhoajaa. En mainosta mitään merkkejä, mutta minoxidilia ja erästä shampoota lisäksi. Eihän noilla jo kuolleet hiustupet herää eloon, mutta jos tarpeeksi aikaisin aloittaa niin voi tulla hyvää jälkeä. Näin ainakin minulle. Finaa vedin ennen, mutta se ei saanut muuta aikaan kuin löysän kalun ja vetisen sperman.

        et millään shampoolla vähennä tehokkaammin kuin Finalla,se on fakta! käytät sitten Nisimiä tai Revivogenia ihan sama.


      • Mitävikaa
        Tero433 kirjoitti:

        Kuten tuossa jo sanoin niin kahta eri DHT tappajaa/tuhoajaa. En mainosta mitään merkkejä, mutta minoxidilia ja erästä shampoota lisäksi. Eihän noilla jo kuolleet hiustupet herää eloon, mutta jos tarpeeksi aikaisin aloittaa niin voi tulla hyvää jälkeä. Näin ainakin minulle. Finaa vedin ennen, mutta se ei saanut muuta aikaan kuin löysän kalun ja vetisen sperman.

        Onko vetinen sperma jotenkin haitallista? Eiköhän jokainen partnerisi käytä ehkäisyä eikä haluakaan lapsia.


      • Tero433
        Mitävikaa kirjoitti:

        Onko vetinen sperma jotenkin haitallista? Eiköhän jokainen partnerisi käytä ehkäisyä eikä haluakaan lapsia.

        Ei se vetinen sperma mitään, mutta kun mulla meni tunto kalusta tai paremminkin heikentyi huomattavasti ja seisokit olivat surkeita ja väkinäisiä. Spontaanit erektiot katosi kokonaan. En ollut lukenut haittavaiikutuksia etukäteen jotta en alkaisi odottaa tulevia oireita, joten ne olivat totta. En kyllä edes muista lukeeko siellä erektion heikkeneminen. Jos on parikymppinen jätkä niin erektio varmaan säilyy, mutta näin nelikymppisellä tekee mielelään kaikkensa, että erektio ei ainakaan heikkenisi. Voi vaikuttaa erilailla eri ihmisiin, mutta minulle se oli kyllä täyttä myrkkyä tuon peniksen osalta ja näitä juttuja olen lukenut muiltakin käyttäjiltä.


    • EXDRPHILL

      PRIORIN EXTRA se parhain tapa taaistella kaljuuntumista vastaan

      • eiköhävetä

        levittää tälläisiä valheita?


      • EXDRPHILL

        valheita ??DR PHILISTÄ BRAD PITTIIN vain PRIORIN EXTRAA KÄYTTÄEN 6kk 2x2 kapselia päivä


      • oletkovalmis
        EXDRPHILL kirjoitti:

        valheita ??DR PHILISTÄ BRAD PITTIIN vain PRIORIN EXTRAA KÄYTTÄEN 6kk 2x2 kapselia päivä

        lähtemään kuluttaja-asiamiehen pakeille väitteinesi?

        Laitahan nimesi tähän alle niin katsotaan kuinka pitkälle kantti väitteiden kanssa riittää.


      • EXDRPHIL

        minun ei tarvitse väitellä FAKTA ON FAKTAA (priorin extra) T.DR PHIL


      • priorinbest
        EXDRPHIL kirjoitti:

        minun ei tarvitse väitellä FAKTA ON FAKTAA (priorin extra) T.DR PHIL

        Phil ei valehtele koskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe