Auto37 Tampere Koivistonkylä surkeaa tasoa

NAARMUhuolto

Kävin huollattamassa autoni Auto37 koivistonkylä Tampereella. Tehdyn työn jälki oli ala-arvoista. Älkää hyvä ihmiset vain käyttäkö tämän firman palveluja. Kaupan päälle saatte naarmut autoon ja ala-arvoisen huollon.
Renkaatkin tasapainoitettiin yltä-päältä likaisena että semmoista

9

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tananItkevätKermaperseet

      Voihan wattu näitä itkijöitä. Helpottaako tuollainen kirjoittelu vai?
      Perustelut olisi tarpeen, ei riitä jos ei tykkää, eikä ole aiemmin huomannut autonsa naarmuja. Auto kannattaa muutenkin viedä huoltoon jokseenkin puhtaana, eikä renkaat ja vanteet paskaisen jos haluaa tasapainotuksen. Pesu on lisäpalvelu joka maksaa.

    • Dimm1

      Jos maksaa käteisellä, niin tässä paikassa kannattaa muuten ottaa riittävästi erisuuruisia rahoja mukaan. Jos sinulla on vain yksi seteli, niin herrat maahanmuuttajat väittävät, ettei ole vaihtorahaa ja vaihtoehdot ovat lähteä rikkomaan tai antaa koko seteli. Kuitti kannattaa myös pyytää, vaikka sen tulostaminen vähän kauan kestääkin ;)

    • jep199

      Ei voi muuta kun ihmetellä itse kävin huoltamassa auton siellä ja ei oo ollut mitään murheita ollut asiallisesti kaikki reilassa...

      • suorapalauteparas

        Olen itsekin käynyt pesettämässä ja vaihdattamassa renkaita siellä ja saanut erittäin hyvän ja edullisen palvelun. Ensimmäisellä kerralla olin aikeissa vain lähteä maksettuani, mutta kassalla ollut mies huusi perääni "kuitti" - oli vasta tulostamassa sitä. Olen yhtä kertaa lukuunottamatta maksanut aina pankkikortilla. Sen ainoan käteiskerran raha ei ihan riittänyt, jolloin pyytämättä (ei olisi tullut mieleenikään!) minulle annettiin tilinro, mihin voin lopun pienen summan laittaa. Harvinaista luottamusta! - Joka paikassa tietenkin voi tulla monenlaisia kokemuksia.


    • vittuperkelemitätouhua

      Pitäisihän rengasliikkeiden tietää ettei tasapainotus tule onnistumaan kuraisiin vanteisiin, pesu tulee olla automaattisesti tasapainotustyössä mukana ja hinnoiteltuna siihen.
      Tasapainotustyön TARKOITUS on saada renkaat vanteineen tasapainoon, sitä tarkoitusta ei saavuteta jos kura on häiritsemässä tulosta joten tasapainoitustarkoituksen saavuttamiseksi renkaat ja vanteet PITÄÄ pestä ennen taspainotusta. Se KUULUU siihen työhön eikä ole mikään "lisäpalvelu"!
      Sitäpaitsi, miksi järjestää itselleenkään turhaa työtä "tasapainoittamalla" kuraiset renkaat ja vanteet ja kohta sama asiakas on uudestaan korjaamolla valittamassa että kun renkaat ravistaa, meneehän siinä mainekin kun hommat ei onnistu ensimmäisellä kerralla, asiakkaankin kannalta turhaa juoksuttamista.
      Asiakas ei välttämättä edes ymmärrä pyytää erikseen renkaiden ja vanteiden pesua ennen tasapainotusta, eihän asiakas voi tietää mitä työvaiheita mihinkin työhön korjaamolla voi kuulua. Jos pyydetään renkaiden tasapainotusta esim. ravistamisen takia niin on silkkaa typeryyttä "tasapainottaa" ne paskaisina, silloin ne ravistavat edelleen ja kenties entistä pahemmin jos kura peseytyy pois osittain esim. sateella.

      Ei ihme että suomella menee huonosti jos jokapaikassa on tuollainen asennevamma kuin rengasliikkeissä, asiakkaalla pitäisi olla ammattitaitoa ymmärtää määritellä työtilaus kaikkine tarpeellisine työvaiheineen että saisi sen lopputuloksen mitä on hakemassa!!

      • kuinkahanAsiaOikenOli

        eiköhän taas kerran mennyt puurot ja vellit sekaisin, eli mitä on kuraiset ja likaiset vanteet. Vanteista pesaistaan aina isommat kurat pois, eikä niitä puunata kiiltäviksi koska sellainen on tasapainotuksen kannalta turhaa eikä kuulu asiaan.


      • moraali_kateissa

        Niinhän sitä asiakkaalle sanotaan mutta selän takana renkaat pistetään kaikkine paskoinen vaan tasapainokoneeseen.


      • NewEra

        Monessa paikassa suurin rapa pyyhitään kyllä pois painokoneessa kiinni ollessa. Itse ainakin näin teen. Elämän tapa valittajia on aina. Ja tulee olemaan


    • suorapalauteparas

      Kuulin tänään, että ko. firmaa ei ikävä kyllä ole enää olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe