Hei kaikki te, jotka ootte opiskellut tai opiskelette tai mietitte opiskelua kyseisessä koulussa. Itselläni on se tilanne, että on vuosi aikaa päättää mihin hakupaperit laittaa ja kyseinen koulu on ollu mielessäni jo pidemmän aikaa. Tällä sivulla on ollut keskustelu aiheesta, mutta se on jo 3 vuotta vanha, joten päivitettyjä mielipiteitä kaivattaisiin!
Suoraan sanoen haluaisin kuulla koko mielipiteen ja muutenkin kaiken koulusta, opiskelusta, asumisesta, rahasta, harrastuksista, ystävystymisestä... Kaikki tieto olisi hyvin tervetullutta. Toivottavasti tämän löytää joku, joka osaa sanoa jotain!!
Marbella Design Academy School
4
105
Vastaukset
- eimulle
Oon miettiny koulua. Mulle kuitenki liian kallis.
Jos rahaa ei puutu, voisithan ensin kokeilla kesäkurssilla. Siinä näet vähän, mistä on kyse.- mcrocodile
Tuskin kenelläkään on rahaa tosta noin vaan. Suomessa on kuitenkin niin hyvät tukipalvelut, että KELA:lta saa vuodessa 6000€ opintolainaa ja laajennetun opintotuen. Puuttuuhan tuon lainankin avulla lukuvuosimaksusta vajaa 4000€, mutta ehkä sen jostain saisi!
- viimevuodenhakija
Otin yhteyttä kyseiseen kouluun viime vuonna useampaan otteeseen, mutten tiedä mikä meni vikaan kun vastausta ei ikinä kuulunut. Koko hakuprosessi oli ihan epäselvä enkä tiedä kuinka sinne olisi kuulunut hakea.
- mcrocodile
Erikoista! Ei anna kovin hyvää kuvaa, jos ei saa vastausta... :s Kuitenkin koulun sivut antavat sellaisen kuvan, että yhteyttä voi ottaa koska vaan ja että se on helppoa, ja etenkin, että he vastaavat mihin vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764