6s tunti menossa vihti/nummela alueella taas vaihteeks kuin pimeenä.. Notta kiitoksia taas tästäkin kuin ois kiva et edes viikon toimis ilman vastaavia ongelmia.
Vastaukset 4
Hei, tarkistin aluetta enkä löytänyt aktiivista häiriötä tällä hetkellä. Onko tilanne vielä päällä? Jos on niin voisit laittaa minulle suoraan viestiä rekisteröitymällä palstallemme: elisa.to/urhokas Jos laitat viestiin yhteystietosi/liittymänumeron tai asiakasnumeron niin pääsen asiaa paremmin tutkimaan :)
Miikka / Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- Alkuperäinen
Jees se tossa 23:30 - 17:50 välillä taas ehti toimiakkin suht normaalisti mutta näyttäs että sama rumba alkoi, 2G toimii... 3G pimeenä.
- Alkuperäinen
Niin ja vielä pieni lisäys että suht samoihin aikoihin alko kuin eilenkin..
- Vr7-365
Otalammella samoja ongelmia. 3G pimeänä. HSPA käytössä. Alkuviikosta sanoin irti kiinteän laajakaistan ja nyt kun yrittää 4G mobiilia asentaa niin eihän siitä tule hevon persettä. Tosi nopeeta toimintaa kiinteän laajakaistan pois kytkemisessä. Keskiviikkona tuli uusi SIM ja kun sitä ei saa toimimaan ja perjantaina on kiinteä hävinnyt, ollaankin sitten ilman nettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491