Onko kokemuksia? Kuulemma 60 senttiä litra tuo diesel. Tankki ja kannut täytteen ennen viron rajaa. ei tarvitsisi maksaa kallista lauttalippua kahdesta henkilöstä ja isosta autosta. Tietysti viisumit maksaa jonkin verran.
Venäjän kautta matkailuautolla Länsi-Eurooppaan
11
137
Vastaukset
Olisin kiinnostunut asunto-vaunun viennistä Espanjaan jos matkailu autolla niin pitäis olla kuorma-auton kortti itselläni on venäjän viisumi.
- leason
minulla on kuorma autokortti. ajan autoa espanjaan
Minkälaista autoa ajat Espanjaan ,tiedät sitten varmaankin lauttahinnat ja tietullit mihin hintoihin menis.Menen nyt syksyllä Torreviejaan ja aion tutustua eri alueisiin ja hintoihin että kannataako sellainen asuminen.Jos homma kiinnostaa niin pidetään yhteyttä.
- Säästökaavaan
Se on sitten ilmaista ajella tuo ylimääräinen lenkki?
- Ja_lisäksi
Yksi mielivaltainen sakotus Venäjällä ja siinä ne säästöt.
- Siellä_Jossain
Ja uskaltaa yöpyä jossain tien varressa...
- venäjänviisumion
Mutta jos ottaa huomioon ettei yhtään sakkoa tule ja polttoainekin on halpaa ja jos viisumi on jo olemassa niin miksei tulis halvemmaksi ,mutta toki täytyy laskea lauttamaksut sun muut Viron kautta.
- viljoite
Leason nyt syksyllä käyn tutustumassa eri leirintä alueisiin Torreviejan seudulla sitten ensi syksynä jos hyvä alue löytyy olis ajankotaista vaunun vienti.Täytyy kuitenkin kustannuslaskelma tehdä lauttamaksut ja muut kulut sekä leirintä alueiden hinnat että kannattaako asua vaunussa vai vuokra asunnossa.
- RysRahastaaKusetuksella
Viisumit maksaa aina enemmän kuin lautat ! Jo kahdella hengellä.
- polyglotpolyvalant
Minä ajelen usein Dodge matkailuautollani Venäjällä..ei siinä mitään ihmeellistä ole..tiet hyvässä kunnossa ja poliisit (ei enää miliisejä siellä) sakottavat kohtuudella jos sakoittavat..öitä olen viettänyt huoltsikoiden pihassa..90-luvulla olis ollut rikaabelia..nyt siellä laki ja järjestys..ja venäläinen rasvainen nafta..kone tykkää ja käy nätimmin...Viron ja Latvian tulli voivat urputtaa jos kanisterissa liikaa naftaa...
- HjyvaLöbö
Mikäli moottori ei rikkoudu edullisesta polttoaineesta, niin autosi varastetaan vähintään kolme kertaa ennenkuin olet Viron puolella ja sakkoja olet saanut enemmän kuin olet varannut rahaa koko reissun polttoaineisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882