hitsi mikä virhe

pöllömikäpöllö

hei osaisiko joku ihana ihminen vastata asiallisesti kysymykseeni. elikkä olen nyt käynyt prolaktiini verikokeissa, koska arvot oli kohonneet. no nyt arvot olivat laskeneet, normaaliin rajoihin ilman lääkitystä, mutta otin olutta edellisenä iltana enne kokeita ja nyt mietin millainen vaikutus alkoholilla on arvoihin ja nyt harmittaa vietävästi. ei kiitos saarnoja tiedän että mokasin, joten toivon asiallisia vastauksi. kiitos jos joku osaa auttaa.

4

95

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esapekka

Hei. Olitko valveilla eli heräsitkö ainakin 2h ennen testin ottoa? En usko, että muutama olut tulokseen vaikuttaa, fyysinen rasitus ja se, jos heräät ennen testiä ihan vähän ajan sisällä laskevat prolaktiinitasoja.

• esapekka

Pöh. Siis nostavat tasoja. Anteeksi.

• Kellonaika

Prolaktiinit mitataan klo 10-14 välisenä aikana, mutta tämä labraohje olettaa että henkilö on nukkunut normaalissa aikataulussa yöunet. Jos on nukkunut pitkään ja mennyt heti herättyään labraan (klo 10 jälkeen) arvot on korkealla eikä siihen osata varautua.
      Viimeksi menin labraan klo 9 kokeeseen ja hoitaja nupisi että liian aikaisin. Olin kuitenkin ollut hereillä jo reilusti yli 3 h ja prolaktiinit oli selvästi normaalialueella.

• häpeäisit

Miten sä saatoit??? Etkö osaa senverran olla ilman viinaa, että menee yhden verikokeet lävitte?? Mitä sä mietit?? Siis hyvänen aika! Kukatahansa ois osannu olla ilman tuon aikaa mutta ei tietenkään! Sä vaan menit vetämään bissee vaikka tiesit, että verikoeet on tulossa! Millä itsepetoksella päästit ittes pälkähästä? "Ei ne näy kuiteskaan!" vai "Kyllä se siitä!"

t:Rosvoroope

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      191
      1684
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1433
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      17
      985
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      939
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      44
      878
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      133
      701
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      676
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      661
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      607
    Aihe