Eli, haluaisin tietää onko jollain "kokemusta" kylkilihaksen revähtämisestä. Mulla alkoi eilen hieman sattumaan kylkiin juoksemisen jälkeen, ja tänään kipu on pahentunut. Ei tunnu silloin kun makaan tms, mutta liikkuessa tuntuu ja pahasti. Kävin lääkärissä jo, sillä kipu on oikeassa kyljessä (epäilin jo umpilisäkkeen tulehdusta) mutta lääkärikään ei osannut sanoa, tulehdusarvot kuitenkin ok.
Missä yhteydessä teillä on kyljen lihas revähtänyt ja kauanko kesti parantua? Mikä helpotti, mikä tuntui pahalta ja miten se tuntui?
Kylkilihas revähtänyt?
3
3109
Vastaukset
- kipukoukku
Moro!mulla veti koira kyljen sököksi,sitä on nyt tutkittu 8kk välillä oli jo parempi mutta nyt tuli takasin samasta syystä. Nukkua pystyy mutta kierto ym liikkeet myrkkyä,ahterin pyyhkiminen sattuu niin että riittää. Röngenissä ei näy mitään,nyt ultraan 5pv....sit kai mangeentiin....en tiedä vitullinen kipu oikeessa kyljessä jatkuu...
Mulla täysin sama....kovat kivut on....
- kylkivammainen
Kaaduin kaksi viikkoa sitten. Kylki ei osunut maahan mutta on silti tosi kipeä; ilmeisesti kylkilihas revähtänyt. Varsinkin aamulla kun herää ei meinaa päästä sängystä ylös, kun tekee niin kipeätä. Vasen kylki on kosketusarka. Se on tosi pitkäaikainen vaiva(on ollut nimittäin aikaisemminkin) ja voi olla ettei parane koskaan vaan muistuttaa itsestään aina aika ajoin, riippuu tietysti vamman laadusta. Toivossa on hyvä elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703