Hyvä tapa välttää intti!

KieroJalka

Se toimii kun menet n. 1-2viikkoa ennen "palvelukseenastumista" poliisilaitokselle ilmoittamaan, että olet tehnyt henkirikoksen. (vaikka et oikeasti olekkaan)
Siitä alkaa tutkinta joka johtaa eri viranomaisten, psykologien, lääkäreiden, ja psykiatrianerikoislääkäreiden kautta siihen pisteeseen, että vapautus tulee.

Olen asian kokenut ja jonkinsortin hullunkirjoissa olen.

Mutta mitään tuomiota tai sakkoja ei tullut.

20

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korppix

      Ihan oikean diagnoosin ovat viranomaiset tehneet.

    • sdwe33

      Viisaasti tehty.Ei kenenkään pitäisi Nato-inttiin mennäkään.

    • sikre

      Täsätä on nyt vapun kunniaksi n. 2-vuotta aikaa kun kävin ilmoittamassa itseni murhaajaksi. Nyt elän vapaasti ilman töitä. Saan rahat sossusta, joitain työkokeiluja on yritetty ne ovat epäonnsituneet saan yhä rahat ja kämpän sossusta.

      Minä en töihin menee.

      Hyvää vappua nyt vedeän kaikkia päihteitä. Olen sekakäyttääjä.

      • PerSaukinenMies

        Mistä ne rahat tulis, jos joka iikka tekis noin?


    • justjooooooo

      Tajuat varmaan, että tuhlaat poliisien aikaa ja vaivaa? Diagnoosi oli kyllä aivan oikea. Hullu mikä hullu.

    • Qannabis

      En tuhlaa poliisien aikaa enkä vaivaa. He tuhlaavat minun aikaani puuttumalla minun aisioihini.

    • gbxcvb

      iTSE VÄLTIN INTIN SITEN, ETTÄ AMMUIN TEHOKKAALLA ILMAKIVÄÄRILLÄ LIIKKUVAA POLIISIAUTOA. jOUDUIN PUTKAAN. JNE...

      • huomauttelija475

        CAPS-lock tais jäädä päälle :P


    • näinnäin

      Joo, ei sinne kannata mennä. Tosi kallista sulle ja yhteiskunnalle. Jää vero eurot saamatta. Kenenkään ei pitäisi mennä, jos ei ole motivaatiota. Suomen järjestelmä on huono.

    • armeijankäynyt

      Armeijalla on teidänlaisille vätyksille oiva homma miinanpolkijana pahanpaikan tullen.

      • Tietäjä-

        Bitch please, me olemme vara-reservissä.
        Kyllä me teidän leskiä lodutamme, ei tarvitse huolehtia.


      • OletVätys

        Tuliko ok mieli kommentin jättämisen jälkeen? Onko nyt hyvä olo? Haluaisin kovasti tietää, minkälainen ihminen noin muuten olet?

        Oletko lukenut historiaa? Tiedätkö paljonko kaatuneita tuli Talvi- ja Jatkosodan aikana Suomeen? Kymmeniä tuhansia.

        Miltä sanomisesi nyt tuntuu, näin heinäkuussa?

        Kommenttisi perusteella et kelpaa mihinkään. Et yksinkertaisesti mihinkään.


      • haistakaapas_ka
        OletVätys kirjoitti:

        Tuliko ok mieli kommentin jättämisen jälkeen? Onko nyt hyvä olo? Haluaisin kovasti tietää, minkälainen ihminen noin muuten olet?

        Oletko lukenut historiaa? Tiedätkö paljonko kaatuneita tuli Talvi- ja Jatkosodan aikana Suomeen? Kymmeniä tuhansia.

        Miltä sanomisesi nyt tuntuu, näin heinäkuussa?

        Kommenttisi perusteella et kelpaa mihinkään. Et yksinkertaisesti mihinkään.

        Sodan ajan joukot ovat nykyään n. 230.000 miestä. Eli alle 5% väestöstä. Kun kerran yli 95% väestöstä on roskaväkeä, joka "ei kelpaa mihinkään", niin eiköhän se ole siis vallitseva normi.


    • huutonauruavaan

      Ette te missään varareservissä ole. Kovan paikan tullen teidät laitetaan kuukauden tai parin pikakoulutukseen ja sitten lähetään rintamalle niinkuin muutkin. Kannattaa hieman ottaa selvää asioista, niin käsittää oman asemansa realistisemmin.

      Ja mikäänhän ei estä eduskuntaa muuttamasta lakeja vielä tiukemmiksi. Ei se vaadi kuin määräenemmistöpäätöksen eduskunnassa.

      • älä_unelmoi

        On kyllä tyhmän ihmisen naiivia fantasiaa tuo hölpötyksesi. Nykyaikana n. 40% ihmisistä on valmiita lähtemään maasta jo vakavan kriisin uhatessa (HS:n uutisoima tutimus). Ei ole mitään mahdollisuutta muutenkaan alkaa laittamaan kaikkia (haluttomia) "rintamalle - ei sillä että mitään rintamasodankäyntiä nykyään paljoa harrastettaisiin.

        Tervetuloa 2000-luvulle, täällä ei ihmiset ole enimmäkseen passittomia maajusseja, joita olisi helppoa komennella ympäriinsä. Myöskään massatiedotus ei perustu enää muutamaan keskuvaltaa palvelevaan kanavaan. Kun esim. 1,5 miljoonaa ihmistä lähtee pois konfliktialueelta, niin haluttomien pakottaminen "rintamalle" johtaa vain vähien resurssien sitomiseen siitä seuraavaan sisäiseen konfliktiin.


    • MahtavaIdea

      Ei Suomessa töitä hakiessa paljoa ole sivarinkäyntiä arvostettu ainakaan omalla kohdalla tollasta hullunpaperien hankkimista enempää, Siinä mielessä ihan hyvä oikopolku päästä nauttimaan eläkeipäivistä säästyy pitkät rumbat soskussa ymm kuntoutuksissa pyörimisiltä.

      • Armeija_on_idiooteille

        Eipä ole intin käymisestä mitään etua työnhaussa, tuo on kaltaostesi paskapää dinosaurusten horinaa. Itse asiassa luovilla aloilla, joiden varaan kansantalous yhä enemmän painottuu, ei inttipellejä paljon arvosteta. Suuressa osassa maailmaa armeijassa koulutettuja kapeakatseisia mouhoja halveksitaan - jopa niin paljon että suomalaisia on kehotettu välttämään armeijan mainitsemista CV:ssa kun haetaan töitä ulkomailta.

        "Älä ikinä laita sotilasarvoasi ulkomaiseen ansioluetteloon, vientiasiantuntijat varoittavat. Kansainvälisissä tehtävissä työskentelevien suomalaisten kannattaa useimmiten olla hiljaa armeijan käymisestä. Armeijasta on jopa haittaa liikesuhteille niissä maissa, joissa sotilaiden arvostus on pohjalukemissa."

        "Armeijaan menevät töihin vain lahjattomat tai väkivaltaiset ihmiset. Meidän liikekumppanimme eivät halua asioida sellaisten kanssa", "

        http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/02/20/armeija-voi-pilata-urasi/20102526/139


      • intti_on_jees
        Armeija_on_idiooteille kirjoitti:

        Eipä ole intin käymisestä mitään etua työnhaussa, tuo on kaltaostesi paskapää dinosaurusten horinaa. Itse asiassa luovilla aloilla, joiden varaan kansantalous yhä enemmän painottuu, ei inttipellejä paljon arvosteta. Suuressa osassa maailmaa armeijassa koulutettuja kapeakatseisia mouhoja halveksitaan - jopa niin paljon että suomalaisia on kehotettu välttämään armeijan mainitsemista CV:ssa kun haetaan töitä ulkomailta.

        "Älä ikinä laita sotilasarvoasi ulkomaiseen ansioluetteloon, vientiasiantuntijat varoittavat. Kansainvälisissä tehtävissä työskentelevien suomalaisten kannattaa useimmiten olla hiljaa armeijan käymisestä. Armeijasta on jopa haittaa liikesuhteille niissä maissa, joissa sotilaiden arvostus on pohjalukemissa."

        "Armeijaan menevät töihin vain lahjattomat tai väkivaltaiset ihmiset. Meidän liikekumppanimme eivät halua asioida sellaisten kanssa", "

        http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/02/20/armeija-voi-pilata-urasi/20102526/139

        Nimenomaan menevät TÖIHIN. Ulkomaalaiset eivät ymmärrä, että täällä on yleinen asevelvollisuus, jos CV:ssä lukee sotilasarvo niin olettavat automaattisesti, että kyseinen henkilö on vapaaehtoisesti hakeutunut palkka-armeijaan töihin.


    • niintääläkin

      "Armeijaan menevät töihin vain lahjattomat tai väkivaltaiset ihmiset. Meidän liikekumppanimme eivät halua asioida sellaisten kanssa", "

      Sitä se tääläkin on ollut jos historiaa sodista katsoo taaksepäin.

      Juoppoja, narkomaaneja, hulluja jne. Niitä sotilaista on tullut.

    • Lpoöå

      Viestin alkuperäinen idea meni näemmä harakoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe