Kuollut palsta

Hyvästitpalstalle

Kyllä on mennyt olemattomaksi keskustelu tällä palstalla. Ilmeisesti dekkarien ystävät lukevat niin ahkerasti, etteivät tänne ehdi. Ei täällä ole kuin ikivanhoja juttuja. Ei täällä käy ketään enää.

5

125

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

No niimpä näkkyy,huhuu
      ei näykkää,mitä kummaa mää tääl teen,
      tääl yksinääääni lauleleeeen kun iiiltaaa........!!!!!!!!

• alienwriter

Ihan oikeassa olet, ruumiit vaan jutustelee, paitsi nyt tietty me. Olen odotellut myös sitä elämän kipinää ilmeneväksi täällä, mutta kun maailman tila on nyt vähän heikko juuri parhaillaan niin ehkä tämä ei tällä hetkellä tästä parane. Runo kuitenkin yön piristykseksi:

Sehän se on, pelkkä zombi, ei se elä ei se pompi, kone vaan jauhaa samaa kaavaa, johdot jo sillä kasvaa naavaa, ollapa elävää elämää täällä, ollapa elämää maan päällä.

• elliivo

Olen tämän keskustelupalstojen uudistuksen jälkeen lopettanut kokonaan kommentoinnin ja kirjoittelun kaikille palstoille. Nyt satuin google-linkin kautta eksymään tänne kun etsin yhtä runoa (jota en löytänyt).
      Luen kyllä koko ajan ja nyt on menossa Sandra Brown ja Heleena Lindgreen kausi. Niitä on löytynyt kirjastosta parhaiten lähiaikoina. Ostin myös muutaman Sidney Sheldonin facebook-kirpparilta kun ne sattuivat puuttumaan omasta Sheldon-kokoelmastani. Olen saattanut lukea ne aikoinaan mutta uusintakierros lie kohta paikallaan.

• Kirjatoukkanen

Täysin samaa mieltä. Kuulunkin nykyään facebookissa ryhmiin Kirjallisuuden ýstävät ja Dekkariryhmä. Niissä kommentoivat ihmiset kirjoja monta kertaa päivässä ja ovat todellisia asiantuntijoita. Tänne jos jotain heittää, ei kukaan vastaa.

• LaatuaPitkästäAikaa

Sam Eastlandin tuotanto on hyvää. On kyllä mulle uusi tuttavuus, mutta olen jo parin romaanin verran rhtinyt tutustua ko kirjailijaan. Suosittelen muillekin.
      Tämä Tarkastaja Pekkala-sarja on hyvä, yllätyin itsekin todella paljon ja positiivisesti. Vielä kun eka lukemani romaani häneltä, Punatsaarin silmä, tarttui kirjastosta muuten vain mun matkaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe