Kuollut palsta

Hyvästitpalstalle

Kyllä on mennyt olemattomaksi keskustelu tällä palstalla. Ilmeisesti dekkarien ystävät lukevat niin ahkerasti, etteivät tänne ehdi. Ei täällä ole kuin ikivanhoja juttuja. Ei täällä käy ketään enää.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

      No niimpä näkkyy,huhuu
      ei näykkää,mitä kummaa mää tääl teen,
      tääl yksinääääni lauleleeeen kun iiiltaaa........!!!!!!!!

    • alienwriter

      Ihan oikeassa olet, ruumiit vaan jutustelee, paitsi nyt tietty me. Olen odotellut myös sitä elämän kipinää ilmeneväksi täällä, mutta kun maailman tila on nyt vähän heikko juuri parhaillaan niin ehkä tämä ei tällä hetkellä tästä parane. Runo kuitenkin yön piristykseksi:

      Sehän se on, pelkkä zombi, ei se elä ei se pompi, kone vaan jauhaa samaa kaavaa, johdot jo sillä kasvaa naavaa, ollapa elävää elämää täällä, ollapa elämää maan päällä.

    • elliivo

      Olen tämän keskustelupalstojen uudistuksen jälkeen lopettanut kokonaan kommentoinnin ja kirjoittelun kaikille palstoille. Nyt satuin google-linkin kautta eksymään tänne kun etsin yhtä runoa (jota en löytänyt).
      Luen kyllä koko ajan ja nyt on menossa Sandra Brown ja Heleena Lindgreen kausi. Niitä on löytynyt kirjastosta parhaiten lähiaikoina. Ostin myös muutaman Sidney Sheldonin facebook-kirpparilta kun ne sattuivat puuttumaan omasta Sheldon-kokoelmastani. Olen saattanut lukea ne aikoinaan mutta uusintakierros lie kohta paikallaan.

    • Kirjatoukkanen

      Täysin samaa mieltä. Kuulunkin nykyään facebookissa ryhmiin Kirjallisuuden ýstävät ja Dekkariryhmä. Niissä kommentoivat ihmiset kirjoja monta kertaa päivässä ja ovat todellisia asiantuntijoita. Tänne jos jotain heittää, ei kukaan vastaa.

    • LaatuaPitkästäAikaa

      Sam Eastlandin tuotanto on hyvää. On kyllä mulle uusi tuttavuus, mutta olen jo parin romaanin verran rhtinyt tutustua ko kirjailijaan. Suosittelen muillekin.
      Tämä Tarkastaja Pekkala-sarja on hyvä, yllätyin itsekin todella paljon ja positiivisesti. Vielä kun eka lukemani romaani häneltä, Punatsaarin silmä, tarttui kirjastosta muuten vain mun matkaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe